کد خبر 757999
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
محمد ایمانی

از چند نام پرنفوذ در دولت که این روزها گفته می‌شود بیشترین نقش را در فرآیند تنظیم کابینه بازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی نوشت: حلقه اول اطرافیان روحانی طی چند هفته اخیر، هدف حمله حمله اصلاح طلبان بوده است. سایت "فرارو " در گزارشی با عنوان "کابینه در تصرف حلقه نزدیکان روحانی" نوشت "سخن از یک حلقه است، از چند نام پرنفوذ در دولت که این روزها گفته می‌شود بیشترین نقش را در فرآیند تنظیم کابینه بازی می‌کنند. در این حلقه می‌توان به اسامی؛ محمدباقر نوبخت، محمود واعظی ، محمد نهاوندیان  و حسام‌الدین آشنا اشاره کرد".

صادق زیباکلام درباره نقش این حلقه پرنفوذ در دولت آینده به فرارو گفته است "من تصور می‌کنم یک مشکل بنیادی در دولت آقای روحانی وجود دارد و همچنان هم این مشکل ادامه دارد. چند نفر از همان ابتدا با آقای روحانی بوده‌اند و حلقه بسیار نزدیک به او هستند که شامل حسام‌الدین آشنا، محمدباقر نوبخت، محمد نهاوندیان، تا حدودی محمد شریعتمداری و الهام امین‌زاده و همچنین برادر روحانی یعنی حسین فریدون".

وی ادامه می دهد " مغز متفکر اقتصادی  روحانی ، نهاوندیان و محمدباقر نوبخت هستند. اما در نظر داشته باشید که هیچ بالندگی و هیچ درخشندگی از این افراد حتی در بخش اقتصادی نمی‌بینید. یعنی واقعا برای کسی چون اسحاق جهانگیری سخت است که با این مجموعه همکاری داشته باشد. شاید اگر اصرار مرحوم هاشمی رفسنجانی نبود، جهانگیری مدت‌ها پیش از روحانی جدا شده بود. من کاملا می‌توانم جهانگیری را درک کنم چون خود بنده هم در چنین وضعیتی قرار دارم. واقعا هیچ کدام از اینها در حد و قواره دولت نیستند".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس