کد خبر 757508
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
ترامپ

رئیس جمهور آمریکا امروز در اقدامی طرح جدید اصلاح قوانین مهاجرت به این کشور را مورد تأئید قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از دِیلی مِیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز طرحی را مورد تأئید قرار داد که بر اساس آن اصلاحات زیادی در روند مهاجرت به این کشور تا سال ۲۰۲۷ ایجاد می شود به نحوی که قوانین جدید به جای تأکید بر «روابط خانوادگی»، «مهارت محور» خواهند بود.

بر اساس این گزارش، ترامپ صبح امروز چهارشنبه طرحی را تأئید کرد که با آغاز اجرای آن از سال ۲۰۲۷ میلادی پیش بینی می شود از تعداد دریافت کنندگان کارت سبز برای اقامت در این کشور کاسته خواهد شد.

به گزارش این رسانه، در این طرح که توسط ۲ سناتور آمریکائی به نام های «تام کاتن» و «دیوید پردوس» (David Perdue) تهیه و ارائه شده است، قرار است به جای تأکید بر روابط خانوادگی برای اقامت در آمریکا، افرادی با ارزنده ترین مهارت ها در این کشور مقیم شوند.

دونالد ترامپ امروز در اظهاراتی در کنار دو سناتور طراح این طرح در کاخ سفید در این باره گفت: سیاست مهاجرتی کنونی فشار زیادی را بر کارگران آمریکائی، مالیات دهندگان و منابع اجتماعی وارد می آورد.

وی ادامه داد: برای مردم ما، شهروندان و کارگران ما این امر عادلانه نیست.

لازم به ذکر است، ترامپ در نطق ماه فوریه خود در کنگره آمریکا اعلام کرده بود که خواستار قوانین مهاجرتی مهاجرتی «شایسته محور» در این کشور است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس