کد خبر 756460
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
هندبال

در ظاهر امر گلایه‌ها و ناراحتی‌های رحیمی از مسائل مالی و بدهی‌های سنگین این فدراسیون است اما به نظر می‌رسد مشکل رحیمی فراتر از مسائل مالی است.

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی اسفند ماه سال 1395 و کمتر از 6 ماه پیش به عنوان رئیس فدراسیون هندبال انتخاب شد اما بعد از گذشت یک ماه از حضور وی در فدراسیون اخبار مختلفی مبنی بر استعفای رحیمی به وزارت ورزش و جوانان مطرح شد. حتی گفته شد که رحیمی در دفتر کارش در فدراسیون حاضر نمی‌شود و امور فدراسیون را دورادور پیگیری می‌کند اما با حضور رحیمی در اردوی تیم ملی این شایعات به پایان رسید اما موضوع استعفای وی همچنان مطرح بود.

بدهی‌های میلیاردی داخلی باقیمانده از مدیریت گذشته، بدهی‌های خارجی فدراسیون به دلیل غیبت تیم ملی هندبال نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا که ایران را تا مرز تعلیق هم پیش برده بود در کنار برخی فشارهای خانواده هندبال که ناشی از چند دستگی در این رشته است از سوی دیگر عرصه را برای رحیمی تنگ کرد.

از سوی دیگر عدم استقبال اسپانسرها برای برگزاری لیگ و شرایط سخت مدیریت، با وجود حمایت‌های همه جانبه ملی‌پوشان و ارسال پیام‌های امیدبخش از سوی برخی از اهالی هندبال و هیئت‌های استانی، رحیمی را نا امید کرد.

محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان روز گذشته درباره مشکل علیرضا رحیمی در فدراسیون هندبال و احتمال کناره‌گیری‌اش از ریاست این فدراسیون نیز گفت: «فدراسیون هندبال بدهی 3.5 میلیاردی دارد. رحیمی با توجه به شرایطی که این فدراسیون به لحاظ بدهی‌ها دارد و جو سنگینی که برخی دوستان در مجمع فدراسیون هندبال ایجاد کردند و باعث کدورت رحیمی شده بود، اعلام کرد نمی‌تواند به این شکل کار کند. هم به لحاظ بدهی‌ها و طلبکارانی که به فدراسیون می‌آیند و هم در خصوص تأمین منابع مشکلاتی در هندبال وجود دارد. در این خصوص با آقای سلطانی‌فر جلسه داشتم و تلاش خواهیم کرد بخشی از بدهی‌های هندبال را پرداخت کنیم تا رحیمی هم در فدراسیون هندبال حفظ شود.»

با وجود اعلام ضمنی داورزنی مبنی بر حمایت از رحیمی و حل مشکلات مالی فدراسیون، رئیس این فدراسیون معتقد است که با وجود انتظارش از وزارت ورزش، این وزارتخانه بابت پرداخت بدهی‌ها به او قولی نداده بود.

در ظاهر امر گلایه‌ها و ناراحتی‌های رحیمی از مسائل مالی و بدهی‌های سنگین این فدراسیون است اما به نظر می‌رسد مشکل رحیمی فراتر از مسائل مالی است و فضای مسموم موجود در بین خانواده هندبال، بداخلاقی ها و تهمت‌ها و انتشار مطالب بی پایه در فضای مجازی است. شنیده‌ها حکایت از حمایت همه جانبه هیئت‌های استانی و ملی‌پوشان از رحیمی را دارد اما باید دید در نهایت رحیمی در فدراسیون هندبال خواهد ماند یا عطای آن را به لقایش می‌بخشد؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس