کد خبر 755419
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
13960505132223805114992710.jfif

شاخه‌های نظامی چند گروه‌ مقاومت فلسطین با انجام رزمایش اقتداردر خیابان‌های غزه بر آمادگی کامل خود برای حمایت از مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی در قدس شریف در برابر تجاوزات مستمر اشغالگران قدس تاکید کردند.

 به گزارش مشرق، هشت شاخه نظامی گردان‌های مقاومت فلسطینی همگی در مرکز شهر غزه گردهم آمدند.  صدها نفر از اعضای جنبش‌های حماس، فتح و جهاد اسلامی بازوان و سلاح‌های خود را به سمت آسمان بلند کرده و دوشادوش هم و با بلندترین صدا فریاد می‌زدند.

ابوخالد از رزمندگان «کتائب المجاهدین» (گردان‌های مجاهدین) می‌گوید: مقاومت فلسطینی در آمادگی کامل است، ما آماده آزادسازی فلسطین هستیم، آماده هستیم عزت و سربلندی را به امت اسلامی و عربی بازگردانیم.

ابوعدی از «کتائب شهدای الاقصی» (گردان‌های شهدای الاقصی) می‌گوید: دشمن ما یکی است و قطب‌نمای حرکتی ما و لوله های تفنگ ما به یک سمت نشانه رفته است، همه به سمت اشغالگران اسرائیلی، صرف نظر از تمام اختلافات سیاسی موجود، نشانه رفته است.

اگر چه همه محاسبات ونشانه ها حکایت از این دارند که رویارویی آتی می‌تواند پیچیده باشد، اما با این وجود مقاومت بر آمادگی خود برای درگیر شدن در یک نبرد تازه خبرمی‌دهد، تا از این طریق از خطوط قرمز خود دفاع کند.

ابومحمد از اعضای «کتائب سیف الاسلام»(گردان‌های سیف‌الاسلام) می‌گوید: پیام یکی است، مخاطب ما دشمن صهیونیستی است، باید بداند مسجدالاقصی خط قرمز است، اگر بخواهد به ساحت مقدس مسجد الاقصی هتاکی کند و گیت‌های الکترونیکی را در آنجا قرار دهد، بهای سنگینی باید بپردازد، امروز تمام مقاومت فلسطینی، همه وهمه بیرون آمده‌اند، تا به دشمن صهیونیستی بگویند، خون‌ها هنوز در رگ‌ها جریان دارند، صبر ما روبه پایان است.

ابو لواء‌ از اعضای «کتائب المقاومه الوطنیه»(گردان‌های مقاومت ملی) می‌گوید: ما آماده هستیم و پیام ما خطاب به آنها این است که ما آماده‌ایم، یا بهتر بگویم منتظر تنها یک اشاره فرماندهان نظامی‌مان هستیم تا اشغالگران را به آتش بکشیم، اشغالگرانی که مسجدالاقصای ما را هتک حرمت کرده و به هتک حرمت آن ادامه می‌دهد، ما به مسجدالاقصی هم می‌گوییم ای مسجدالاقصی تو تنها نیستی.

رزمایش علنی گردان‌های مقاومت بعد از گذشت ۱۱ روز از ملتهب شدن اوضاع در قدس برگزار شد. اگرچه تاکنون واکنش‌ها برای تصمیم جهت واکنش مناسب به این حوادث با تامل و صبر توام بوده اما همین صبر هم حکایت از برنامه‌ریزی این مقاومت برای غافلگیر کردن دشمن با مسائل مورد نظرش است.

شاخه‌های نظامی تمام گردان‌های فعالیت‌های ملی در غزه گردهم جمع شدند، آنها می‌گویند اگر چه سیاست باعث اختلافاتی شده است، اما با این وجود گردهم آمده‌ایم تا قدس تنها نماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس