بقایی

رئیس بیمارستان بقیة‌الله گفت: همراه یکی از اساتید به دیدار حمید بقائی برای بررسی روند درمانی وی رفتیم ملاقات ما دو سه دقیقه بیشتر طول نکشید و صحبتی جز روند درمان صورت نگرفت.

به گزارش مشرق، تقی‌پور رئیس بیمارستان بقیة‌الله گفت:‌ در فضای مجازی صحبت‌هایی از طرف آقای بقائی مبنی بر اینکه بنده از طرف تمام پرسنل از اینکه از ملاقات احمدی‌نژاد با وی جلوگیری کرده عذرخواهی کرده‌ایم، منتشر شده و بنده صحبت ها را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: بنده همراه یکی از اساتید که جراح قلب هستند به دیدن حمید بقائی رفتیم تا روند درمانی وی را جویا شویم. 

وی ادامه داد: حمید بقائی دو روز در بیمارستان ما بستری بود و بنده تنها دو سه دقیقه برای بررسی درمانی وی در اتاق حاضر شدم اسمی از احمدی نژاد و قوه قضاییه برده نشد.

وی تصریح کرد: در این ملاقات دکتر خاتمی جراح قلب و دو نیرو از قوه قضائیه حضور داشتند که می‌توانند صحت گفته‌های بنده را تأیید کنند. در این ملاقات، حمید بقائی خواست وارد حواشی شود، اما بنده گفتم به جز مسائل درمانی، مسئله دیگری را مطرح نکن و هنوز صحبت‌های بقائی شروع نشده، تمام شد.

تقی‌پور گفت: وقتی که در اتاق بقائی برای بررسی روند درمانی حاضر شدم، وی از درد شکم گله‌مند بود و گفت که دو هفته غذا نمی‌خورد و بنده نیز به وی گفتم که سونوگرافی و آزمایشات قلب همه طبیعی است و هیچ مشکلی را نشان نمی‌دهد.

وی در پایان گفت: اگر در جریان روند درمانی برای بیماری مشکلی پیش آید، ما عذرخواهی می‌کنیم، اما در ملاقات با حمید بقائی مطلقاً عذرخواهی صورت نگرفت، زیرا در روند درمان مشکلی نبوده و حرف دیگری نیز صورت نگرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    5 9
    بقائی آن مردکه انجمن حجتیه ای فک کرده کسی است تو و آن احمدی نژاد و مشائی کف روی آب بودید که رفتید .این نظام به رهبری ولایت فقیه زیر سایه آقا امام زمان (عج) پایدار خواهد ماند این شما بودین که سرنگون شدید و رفتید و دیگران هم اگر خطا برن همینطور . لذا همه اینها آزمایشات الهی است .
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    2 1
    خداییش کدوم رئیس بیمارستانی تا حالا در مسیر درمانی بیمار قرار گرفته که ایشون میگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس