کد خبر 753494
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
علیرضا رحیمی

رئیس فدراسیون هندبال با اظهار تاسف از برخی سوءرفتارهای داخلی خاطر نشان کرد که در این باره گزارش کاملی را در اختیار مسئولان مربوطه در وزارت ورزش قرار داده است.

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی اظهار کرد: متاسفانه برخی طی ماه های گذشته سعی در تخریب هندبال ایران کرده و با فضاسازی ها و ایجاد حواشی درصدد ضربه زدن به پیکره این ورزش هستند. من شخصا اطلاعات لازم در این باره را در اختیار نهادهای مرتبط و مسئولان وزارت ورزش و جوانان قرار داده ام. 

رئیس فدراسیون هندبال افزود: من کار خودم را انجام دادم و موارد را عینا" با مسئولان وزارت در میان گذاشتم. حدود ۲۰ روز پیش استعفایم را اعلام کردم، چرا که با این شرایط امکان ادامه فعالیت را برای خودم نمی‌بینم. مشکلات بسیار زیادی در فدراسیون وجود دارد. البته بدهی‌های زیاد و مشکلات عدیده مالی قابل حل است اما نمی توانیم تخریب ها را بیش از این تحمل کنیم.

رحیمی در پایان، گفت‌: اگر مسئولان مربوطه در وزارت ورزش به این موضوع ورود نکنند و این تخریب ها همچنان ادامه داشته باشد، آینده بسیار بدی را برای این ورزش پیش‌بینی می‌کنم، چرا که هر کس بخواهد در هندبال کاری انجام دهد از آسیب این سوء رفتارها در امان نخواهد بود و در نهایت هندبال نابود می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس