کد خبر 751841
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
محمد نبی

گزینه احتمالی مدیرعاملی پرسپولیس گفت: در حال حاضر اظهارنظر خاصی در مورد شایعات به وجود آمده ندارم و معتقدم طی روزهای آینده تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی درباره احتمال حضور در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت: ضمن احترام به اظهارات جناب دکتر داورزنی، همانطور که ایشان اظهار داشتند در خصوص اینگونه مسائل و موضوعات وزارت ورزش تصمیم گیرنده است.

وی ادامه داد: بنابراین در حال حاضر اظهارنظر خاصی در این مورد نخواهم داشت و معتقدم طی روزهای آینده تکلیف این موضوع مشخص می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نصیر IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    1 0
    طاهری برکنار بشه کل پرسپولیسی ها از 3090 برون می کشنن جالبه افراد شکست خورده رو میان افراد موفق رو می برن اون افتخاری چند شغله بازنشسته با این همه شاهکار چطور در استقلال ماند!!؟
  • طوفان سرخ IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    1 0
    خیلی جالبه! افتخاری و منصوریان در استقلال با بستن گرونترین تیم تاریخ لیگ برتر در دوسال اخیر ، حقارت‌بارترین نتیجه بین‌المللی را رقم زدند ؛ از اونور طاهری که بهترین عملکرد و داشته و تیمش قهرمان لیگ شده و به یک‌چهارم اسیا رسیده باید تعویض شه! مدیونید اگه فکر کنید که بقای افتخاری و عزل طاهری مربوط به شرکت در میتینگهای تبلیغاتی ریاست جمهوری باشه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس