کد خبر 751425
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
هندبال

لژیونر هندبال ایران گفت: به نظرم علیرضا حبیبی بهتر از مربیان درجه دوم اروپا است و در حال حاضر بهترین گزینه برای ما بود.

به گزارش مشرق، شاهو نصرتی درمورد شرایط تیم ملی هندبال ایران و برگزاری دومین اردوی تدارکاتی این تیم اظهار داشت: اردو جو دوستانه‌ای دارد و برای نخستین بار در این دو سال است که رحیمی تمام خوب‌های هندبال را که به نوعی نسل طلایی هم هستند دور هم جمع کرد. فکر می‌کنم در حال حاضر حبیبی بهترین گزینه برای تیم ملی بود، چون بازیکنان و شرایط روحی آنها را به خوبی می‌شناسد. حبیبی از مربیان درجه دو جهان بسیار بهتر است.
 
وی ادامه داد: ما تنها در یک صورت نیازمند مربی خارجی هستیم که مربی سطح بالایی باشد. به هر حال ما الان 10 لژیونر داریم و این یعنی هندبال روز به روز درحال پیشرفت است. اگر یک مربی واقعاً سطح بالا بیاید می‌تواند بازیکنان را مدیریت کند و گرنه حبیبی شناخت خوبی از بازیکنان دارد و توانسته تیم را جمع و جور کند.
 
لژیونر هندبال ایران درمورد حضور در رقابت‌های سئول کاپ، گفت: فکر می‌کنم فرصت بسیار خوبی است تا بازیکنان محک بخورند و هماهنگی مناسبی با هم پیدا کنند. تکنیک و تاکتیکی که در تمرینات مرور می‌کنیم را می‌توانیم در مسابقات رسمی به نمایش بگذاریم. تنها مشکل ما این است که لژیونرها نمی‌توانند تمام و کمال در خدمت تیم ملی باشند. امیدوارم مسئولان فدراسیون بتوانند این مشکل را هر طور که صلاح می‌دانند حل کنند.
 
نصرتی با اشاره به تیم باشگاهی‌اش، عنوان کرد: سال گذشته در تیم استوابخارست رومانی بازی می‌کردم، اما قراردادم با آنها تمام شد. امسال هم عضو تیم کلاراسی رومانی شدم که عنوان سوم فصل قبل را به دست آورده است. امیدوارم با این تیم بتوانم پیشرفت کرده و بیشتر به تیم ملی کمک کنم. در اروپا به بازیکنان ملی اهمیت زیادی داده می‌شود؛ ما در آنجا ارزش و احترام داریم. آنقدر بازی‌های سنگین است که هر بازیکنی یک مسابقه فیکس است و در بازی بعدی نیمکت‌نشین می شود.
 
وی با بیان اینکه امیدوارم هندبال به روزهای خوبش بازگردد و مورد عزت و احترام قرار بگیرد، گفت: لژیونرهای ایران تاکنون گل کاشته‌اند و نگاه تمام اروپا به سمت هندبال ایران است. برای آنها سوال پیش آمده که این همه بازیکن خوب تاکنون کجا بودند. تمام ملی‌پوشان غیر از چند نفر برای دوران سابق رحیمی هستند؛ ثمره تیم‌هایی که رحیمی در آن زمان در رده‌های پایه راه‌اندازی کرده بود را حالا می‌توانیم ببینیم. رحیمی با اقتداری که دارد شک ندارم می‌تواند هندبال را به جایگاه خودش برگرداند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس