کد خبر 750897
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
موصل

حمله هوایی ارتش عراق به مراکز داعش در تلعفر واقع در غرب موصل به کشته شدن ۱۸ نفر از عناصر داعش و انهدام چندین خودروی آنها منجر شد.

به گزارش مشرق، نیروی هوایی ارتش عراق مراکز ارتباطات داعش شهرستان «تلعفر» استان نینوی واقع در شمال این کشور را بمباران کرد.

مرکز اطلاع رسانی نظامی وابسته به مرکز فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق دوشنبه شب در بیانیه‎ای اعلام کرد که ۱۸ نفر از عناصر داعش در حملات جنگنده‌های عراقی در تلعفر واقع در غرب موصل از پای درآمده و پنج خودروی آنها در منطقه المحلبیه منهدم شدند.

در ادامه بیانیه آمده است که یک کارگاه مواد منفجره داعش و مقرهای اصلی ارتباطات در محله القادسیه منهدم و محل تجمع عناصر داعش در محله القلعه هدف قرار گرفت که در پی آن هفت نفر از تروریست ها کشته شدند.

داعش از جولای سال ۲۰۱۴ بر شهرستان تلعفر سیطره یافته است، اما گزارش های رسانه ای نشان می دهد که اختلافات شدیدی اکنون بین عناصر داعش وجود دارد و همین عامل باعث شد که نیروهای عراقی راحتر بتوانند برای آزادسازی کامل تلعفر اقدام کنند.

داعش اخیرا شهرستان تلعفر را «ولایتی مستقل» از «دولت خلافت» دانسته و تهدید کرده که هر کسی خلاف دستورات عمل کند، با مجازات شدید روبه‌رو می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس