قرآن

چهارمین جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور پوشش مناسب مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ،  چهارمین جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امورخیریه با موضوع انعکاس و پوشش رسانه ای مسابقات سراسری قرآن کریم ، ظهر امروز دوشنبه 26 تیر ماه در محل شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه که محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و تعدادی از مدیران گروه های برنامه ساز و فنی به همراه حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر مدیران این سازمان حضور داشتند، درباره پیگیری موارد مطرح شده در جلسات گذشته و همچنین ارائه پیشنهادهای جدید برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مسابقات ، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این جلسه به اختصاص ویژه برنامه ای به این مسابقات اشاره کرد و گفت : شبکه قرآن و معارف سیما این آمادگی را دارد که ویژه برنامه ای زنده پیرامون بررسی مسابقات قرآن در روزهای شنبه و در ساعات پربیننده به روی آنتن ببرد.

همچنین محمدزاده ضمن تاکید به ایجاد فضایی برای معرفی متسابقین یادآور شد ، باید فضایی ایجاد کرد که مخاطبان با متسابقین آشنا شوند و برنامه هایی همچون : رصد ، 1451، راه نشان و حتی گلستان و بوستان این ظرفیت را دارد که با دعوت از آنها به این مقوله بپردازد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس