کد خبر 750711
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
علیرضا حبیبی

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: برای همه در آسیا و جهان جای تعجب دارد که فدراسیون هندبال ایران چنین شرایطی داشته است.

به گزارش مشرق، علیرضا حبیبی درمورد شرایط تیم ملی هندبال ایران و برگزاری دومین مرحله اردوی آماده سازی بازیکنان اظهار داشت: از روز جمعه هفته قبل کار را آغاز کرده ایم و تا جمعه هفته جاری تمرینات ادامه دارد. نخستین مرحله اردو هم با دعوت از ٥٠ نفر از بهترین های ایران در مشکین شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: برای مرحله دوم هم ٢٨ بازیکن در اردو حضور دارند و تعداد زیادی از لژیونرها هم در اردوها حضور داشتند، اما روز گذشته ٤ نفر از بازیکنان به دلیل حضور در تمرینات تیم باشگاهی خود به کشورهای رومانی و ترکیه شدند، اما طبق برنامه ریزی ها بعد از اتمام این مرحله از اردو و قبل از اعزام به رقابت های سئول کاپ یک اردوی آماده سازی دیگر خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: در رقابت های سئول کاپ با تیم های ملی کره جنوبی و تونس، یکی از تیم های قدرتمند قاره آفریقا روبرو خواهیم شد. لژیونرها هم یا در اردوی سوم و یا برای سئول کاپ که از ٢٠ تا ٢٦ مرداد ماه برگزار می شود به ما اضافه خواهند شد.

حبیبی افزود: متاسفانه در چند سال گذشته مدیران زیادی در هندبال جابجا شدند که به ضررمان بود. از زمانی که رحیمی روی کار آمده است شرایط بهتر شده و اتحاد و همدلی در جامعه هندبال بیش از پیش شده است. شاید تنها مشکلی که وجود دارد مربوط به مسائل مالی و بدهکاری های فدراسیون باشد که برای فدراسیون های گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: برای همه در آسیا و جهان جای تعجب است که فدراسیون هندبال ایران چنین شرایطی داشته و این موضوع به ضرر هندبال ایران خواهد بود. در سال ٢٠١٥ برای نخستین بار جهانی شدیم، اما سال گذشته دوباره به رده پنجم آسیا رسیدیم و در رده های مختلف دچار افت شدیم. امیدوارم با مدیریت جدید هندبال به روزهای خوب خودش بازگردد.

حبیبی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید تا چه زمانی سرمربی تیم ملی باشید، تصریح کرد: هدف من خدمت به هندبال است و سال ها در تیم های ملی با عناوین مختلف فعالیت کرده ام. تجربه زیادی دارم و تلاش می کنم تجربیاتم را به خوبی در اختیار سایرین قرار دهم. اگر فدراسیون قرار است مربی خارجی هم استخدام کند، باید یک مربی سطح بالا انتخاب کند. ما پتانسیل بالایی داریم، اما با مشکلاتی که برای ما پیش آمد حریفان مان بسیار پیشرفت کرده اند. ما فرصت را از دست دادیم و باید از زمان به نحو احسن استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس