محمد طلایی

نفرات برتر رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به رغم برتری نسبت به حریفان باید همچنان تا دو هفته به رقابتهای جهانی، برای دوبنده تیم ملی بجنگند.

به گزارش مشرق، پیکارهای انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی، اواسط ماه جاری با معرفی نفرات برتر اوزان هشتگانه برگزار شد. این در حالی بود که شورای فنی و کادر فنی تیم های ملی توانستند آزاد و فرنگی کاران مورد نظر خود را در اکثر اوزان برای حضور در رقابتهای جهانی، نشان کنند.

با این وجود سرمربی تیم ملی کشتی آزاد معتقد است نفرات برتر به رغم قهرمانی در رقابتهای انتخابی، بصورت صد درصد به ترکیب تیم ملی وارد نشدند و باید همچنان در طول برگزاری اردوهای آماده سازی، حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

محمد طلایی بارها بعد از رقابتهای انتخابی اعلام کرد هیچ آزادکاری از حاشیه امنیت برخوردار نیست و هیچگاه نمی توان کسب قهرمانی در رقابتهای انتخابی را حضور قطعی در ترکیب تیم ملی دانست. هر چند که طبق مصوبات شورای فنی و فرایند انتخابی تیم ملی، روی چنین موضوعی تاکید شده است.

آنچه مسلم است تمامی آزادکاران حاضر در اردوی تیم ملی باید همچنان تا دو هفته مانده به رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه با تمام توان در تمرینات حضور یابند و به قول معروف خودی نشان دهند. چراکه هیچ بعید نیست جایگاه برخی از مدعیان اوزان مختلف که از نظر فنی و جسمی، فاصله نزدیکی نسبت به هم دارند، در لیست مسافران جهانی تغییر کند.

به هر حال باید تا دو هفته مانده به رقابتهای جهانی صبر کرد تا شورای فنی با توجه به عملکرد رقابتهای انتخابی و همچنین تمرینات اردویی آزادکاران، ترکیب نهایی را اعلام کند. ترکیبی که مطمئنا کار سختی را در فرانسه پیش رو خواهد داشت و باید در نخستین میدان پس از المپیک ۲۰۱۶ ریو از نام و اعتبار کشتی ایران دفاع کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس