کد خبر 750573
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
2516316.jpg

سفیر امارات در آمریکا اعلام کرده کشورش در هک شدن خبرگزاری رسمی قطر و انتشار اظهارات منسوب به تمیم بن حمد نقشی نداشته است.

 به گزراش مشرق به نقل از واشنگتن پست، یوسف العتیبه سفیر امارات در آمریکا گزارش اخیر واشنگتن پست درباره دست داشتن ابوظبی در هک خبرگزاری های رسمی قطر را تکذیب کرد.

وی با ادعا خواندن هک رسانه های قطری تأکید کرده که امارات هیچ نقشی در هک خبرگزاری رسمی قطر نداشته و افزود: واقعیت در رفتارهای قطر نهفته است از حمایت و فراهم کردن شرایط برای افراط گرایان طالبان تا حماس و معمر القذافی، قطر از خشونت  حمایت کرده و به سوی به خطر انداختن امنیت همسایگان خود گام برداشته است.

روزنامه واشنگتن پست آمریکا اخیرا در گزارشی به نقل از مسئولان آمریکایی در سازمان اطلاعات این کشور گفته بود که امارات در هک رسانه های دولت قطر و انتشار اظهارات منسوب به تمیم بن حمد امیر این کشور نقش داشته و همین مسأله به عنوان عامل اصلی تنش های اخیر میان کشورهای عربی به شمار می رود.

محمد بن عبدالرحمن وزیر خارجه قطر نیز پیشتر گفته بود کشورهای محاصره کننده قطر یعنی امارات، عربستان، مصر و بحرین خود آتش بحران را شعله ور کردند بحرانی که بر اساس اخبار دست کاری شده و غیر واقعی استوار شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس