کد خبر 750507
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
2514015.jpg

نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به نصب دروازه های الکترونیکی در ورودی های مسجد الاقصی در خیابان های شهر قدس نماز خواندند.

 به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک روسیه،  دهها فلسطینی یکشنبه شب نماز عشا خود را در خیابان های شهر قدس اقامه کردند.  نمازگزاران فلسطینی به این ترتیب به نصب دروازه های الکترونیکی جدید در ورودی های مسجد الاقصی و اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی اعتراض کرده اند.

نمازگزاران فلسطینی که حاضر نشدند از دروازه های الکترونیکی عبور کنند و به اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی تن ندادند در هنگام اقامه نماز در محاصره انبوه نظامیان اسرائیلی قرار گرفته بودند.

سازمان اوقاف اسلامی فلسطین و هیأت قضایی این کشور نیز با اقدامات ضد فلسطینی مخالفت کرده و خواستار لغو آن شده بودند. از طرفی نمازگزاران فلسطینی تأکید کرده اند که افزایش تدابیر امنیتی در محوطه مسجد الاقصی با آزادی عبادت در شریعت ادیان آسمانی آمده در تضاد است.

اسرائیل روز یکشنبه به صورت جزئی تعدادی از ورودی های مسجد الاقصی را باز کرده اما پیش از آن در برابر همه ورودی ها دروازه های الکترونیکی نصب کرد که با مخالفت نمازگزاران فلسطینی مواجه شد. این اقدامات سختگیرانه بعد از اجرای عملیات شهادت طلبانه سه جوان فلسطینی که منجر به کشته شدن دو نظامی رژیم صهیونیستی شد، صورت گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس