آزمون استخدامی

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: نتایج آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی همزمان با روز تامین اجتماعی (٢٥ تیرماه) اعلام شد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با بیان این خبر افزود: نتیجه آزمون استخدامی که در تاریخ ٢١ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد، بر اساس شرایط مندرج در آگهی منتشره و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

وی گفت: از داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف دو برابر ظرفیت استخدامی قرار گرفته است، برای ارائه مدارک دعوت به عمل خواهد آمد .

اردلان تصریح کرد: در صورت تطبیق و صحت مدارک با مفاد آگهی منتشره، پذیرفته شدگان به مرحله بعدی استخدام (آزمون مصاحبه علمی) راه خواهند یافت.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: عدم مراجعه برای تحویل مدارک و یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی شده و حق هر گونه اعتراض از داوطلب سلب خواهد شد.

وی ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل وتصویرکارت پایان خدمت و یا معافیت دائم درمورد آقایان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضا مطابق با مفادآگهی منتشره، تعهد کتبی مبنی بر ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی (خدمات قانونی) و یا معافیت در مورد مشمولان طرح اجباری در عناوین شغلی رسته بهداشتی و درمانی درهنگام مصاحبه را از مدارک لازم و ضروری دانست.

وی اظهار داشت: همچنین ارائه اصل گواهی ایثارگری برای بهره مندی از تسهیلات، اصل گواهی سازمان بهزیستی جهت معلولان، اصل پرینت خام و تلفیقی سوابق اشتغال بکار در سازمان و مدارک مربوط به اثبات امتیاز بومی در مورد متقاضیان حسب مفاد مندرج درآگهی و ٤ قطعه عکس از دیگر مدارک لازم در هنگام مراجعه برای تشکیل پرونده مصاحبه است.

سازمان تامین اجتماعی اکنون حدود ٧٠ هزار نفر نیرو در استان های مختلف کشور دارد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس