کد خبر 750155
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
رابسون جانواریو

مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با تعلل مسئولان باشگاه باهیا برای پیوستن به جمع آبی پوشان مواجه شده‌ است.

به گزارش مشرق، رابسون جانواریو یکی از بازیکنان مد نظر علیرضا منصوریان برای این فصل است و با توجه به قرارداد 6 ماهه‌ای که این بازیکن با باشگاه باهیای برزیل دارد مسئولان باشگاه استقلال با این باشگاه وارد مذاکره شدند.

در این بین حتی عنوان شد اگر رابسون به استقلال بازگردد منصوریان باید نام سه بازیکن را از فهرست تیمش خارج کند اما ظاهرا مذاکرات استقلالی ها با باشگاه باهیای برزیل هنوز به نتیجه نرسیده است.

با وجود اینکه باشگاه استقلال چند روزی است که پیش قرارداد رابسون را به باشگاه باهیا ارسال کرده است اما هنوز پاسخی به این درخواست باشگاه استقلال داده نشده و به نظر می رسد مدیر برنامه برزیلی این بازیکن تصمیم دارد این بازیکن را راهی اروپا کند.

استقلالی ها که از علاقه شخصی رابسون به این تیم خبر دارند در چند نوبت با وی صحبت کرده و موافقت این بازیکن را برای حضور در استقلال گرفته‌اند اما وی اعلام کرده باشگاه باهیا باید تصمیم نهایی را برای وی اتخاذ کند که به نظر می‌رسد این باشگاه برزیلی در حال رایزنی و مذاکرات با باشگاه های مختلف اروپایی برای فروش رابسون است تا مبلغ بیشتری از این نقل و انتقال به دست بیاورد.

مسئولان باشگاه استقلال این روزها منتظر پاسخ نهایی باشگاه باهیا هستند و با وجود تعلل آنها برای پاسخگویی هنوز از جذب وی نا امید نشده‌اند اما اگر رویه به این شکل ادامه داشته باشد استقلالی‌ها قید حضور وی را خواهند زد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس