هامبورگ _ آلمان

اظهار نظر یکی از نمایندگان حزب افراطی جایگزینی برای آلمان مبنی بر اینکه پلیس باید به آشوبگران در حاشیه نشست جی ۲۰ شلیک می‌کرد بحث‌های زیادی را در این کشور به راه انداخته است.

 به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "دی ولت" آلمان، بعد از ناآرامی ها و آشوب ها در شهر هامبورگ آلمان، " "کریستل وایسیگ" از نمایندگان حزب افراطی جایگزینی برای آلمان در یک پیام توئیتری از لزوم به کار بردن سلاح گرم از طرف پلیس علیه شورشیان و معترضان سخن گفت.

وایسیگ که از نمایندگان ایالتی شهر روستوک آلمان است در روز دوشنبه ۸ جولای و بعد از آشوب ها در حاشیه نشست هامبورگ خواستار تیراندازی به معترضان و آشوبگران شده و رئیس فراکسیون حزب افراطی آلمان روز پنج شنبه این مسئله را تایید کرده و البته اظهار داشت که جمله این نماینده در این باره پنج تا شش ساعت بعد از انتشار حذف شده است.

فراکسیون حزب افراطی آلمان در بیانیه‌ای در توضیح این جمله افراطی که انتقادهای شدیدی را در پی داشته است اعلام کرد که وایسیگ بسیار احساسی به شورش ها در زادگاه خود واکنش نشان داده است. وی با این درخواست اغراق آمیز می خواسته به این نکته اشاره کند که دولت آلمان در مقابله با این خشونت های غیر انسانی ناتوان است.

سیاستمداران دیگر احزاب آلمان نیز انتقاد شدیدی به این اظهار نظر نماینده حزب افراطی آلمان وارد کرده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    0 0
    اگر تيراندازي ميكردن كه ديگه اسمش كشور آلمان نبود. اسمش بحرين و عربستان و ... بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس