کد خبر 749107
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
13960422001431_PhotoA.jfif

دهدار آمریکایی که اصلاً حاضر به عذرخواهی نیست، در صفحه فیسبوکی خود خواستار کشتار همه مسلمانان و حمله اتمی به شهرهای مسلمان‌نشین شد.

به گزارش مشرق، یکی از مقامات محلی در ایالت میشیگان، پس از جنجالی شدن نوشته‌هایش در فیس‌بوک در خصوص مسلمانان، از مواضع خود دفاع کرد و حاضر به عذرخواهی نشد.

آنطور که ای‌بی‌سی نیوز گزارش داده، «جف سیتینگ» که به عنوان دهدار در روستای «کالکاسکا» در 370 کیلومتری شمال‌غربی دیترویت مشغول بکار است، چندی پیش در صفحه خود در فیسبوک نوشته بود که باید همه مسلمانان را «تا آخرین نفر» کشت و از سلاح‌های هسته‌ای برای از بین بردن 10 شهر بزرگ مسلمان‌نشین جهان استفاده کرد.

پس از آنکه یکی از ساکنان محلی روستا به نام «سیندی اندرسون»، نوشته‌های آقای دهدار را در فیسبوک دید، کمپینی برای مجبور کردن جف سیتینگ به عذرخواهی راه انداخت ولی این مقام محلی در پاسخ گفته: «به کسی عذرخواهی بدهکار نیستم.»

خانم اندرسون خطاب به سیتینگ نوشته بود که «شما برای آنکه نماینده همه باشید در انتخابات شرکت کردید، نه فقط برای اینکه نماینده سفیدپوست‌های غیرمسلمان باشید.»

سیتینگ گفته که کارش بر اساس الحاقیه شماره یک قانون اساسی آمریکاست و کسانی که با وی مخالفت می‌کنند، در حقیقت مخالف «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هستند و حالا می‌خواهند وی را به جرم حمایت از ترامپ از کار برکنار کنند.

سیتینگ در روستای خودشان یک هتل دارد و روی دیوار هتل نوشته «برای ترامپ دعا کنید.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یک هموطن ایرانی IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    0 0
    این فرد غلط زیادی کرده که در مورد مسلمانان اظهار نظر کرده است والسلام
  • US ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    0 0
    خداوند خر را شناخت شاخش نداد این بابا هیچ وقت فراتر از دهداری نمیتونه پیشرفت کنه اخر سر هم به احتمال زیاد توسط یک وهابی تندرو مورد عنایت قرار میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس