شهید و شهادت - لاله - تشییع

صدمین کوچه ملی در« خیابان ایران» این هفته با حضور در منزل دانشجو معلم شهید سعید ساسانی به گفت‌وگو با پدر و مادر گرامی این شهید پرداخته و روایتی از صعود را رقم خواهد زد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، این برنامه کاری از گروه تاریخ و دفاع مقدس است که هر هفته با موضوعات مختلف و در سه آیتم با موضوع و محوریت دفاع مقدس تهیه و هر جمعه از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

گفت‌وگو با مردم پیرامون موضوعات مختلف مربوط با دفاع مقدس در قالب بخشی یه نام "موج ملی"، گفت‌وگو با پدران و مادران شهید در قالب آیتمی به نام "کوچه ملی" و گفتگو با هنرمندان، نویسندگان، عکاسان و ...و مرور خاطرات دفاع مقدس و پرداختن به این موضوع در بخش "خاطرات ملی و حساب ملی" بخش‌های مختلف این برنامه است.
خیابان ایران که از خرداد 94 تهیه می‌شود، تا کنون در بخش کوچه ملی با حضور در منزل و یا کنار مزار شهدای سال های دفاع مقدس  توانسته خاطرات ارزشمند  بیش از 100 پدر و مادر شهید را ثبت صوتی و از آنتن رادیو ایران تقدیم مخاطبان و علاقه‌مندان کند.
این برنامه که موفق یه کسب عنوان برنامه برگزیده سال 95 در جشنواره تجلیل از رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادتِ بنیاد شهید و امور ایثارگران شد، هر هفته جمعه از ساعت11:30.به تهیه کنندگی کیاناز کاوه، گویندگی امیر محمد صمصامی، گزارشگری مهدیه رحیمی و همراهی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار، مهدی اسدزاده و کیاناز کاوه از رادیو ایران تقدیم مخاطبان می‌شود.
خیابان ایران، جمعه٢٣تیرماه با موضوع صعود روی آنتن رادیو ایران خواهد رفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس