کد خبر 748567
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
سردار عراقی

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: قوی‌ترین تحلیل‌گران سیاسی و نظامی می‌گفتند سوریه و عراق بیش از شش ماه نمی‌توانند در برابر داعش مقاومت کنند

به گزارش مشرق، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز در همایش گرامیداشت روز پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: 3 شوال به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ اسلام بویژه در تاریخ شیعه برجسته است.

وی افزود: در این روز جنگ خندق در حالی صورت گرفت که اسلام در غربت بود و جهان کفر آن روز همگی بسیج شدند تا تکلیف اسلام را یکسره کنند. آنها نیروی بسیار عظیمی را فراهم کردند و به سمت مدینه راهی شدند اما جناب سلمان فارسی که افتخار ما ایرانی‌هاست، پیشنهاد حفر خندق را مطرح کرد و با اجرای این پیشنهاد کفار پشت خندق زمین‌گیر شدند.

سردار عراقی ادامه داد: زمانی که یکی از خبیث‌ترین کفار به میدان آمد پیامبر اسلام سه مرتبه از لشکریان خواست تا کسی به مبارزه با او برود و هر سه مرتبه حضرت علی(ع) درخواست پیامبر را اجابت کرد و این کافر را به درک واصل کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه  با بیان اینکه بعضی وقت‌ها کشته شدن یک نفر در جبهه کفر باعث تزلزل در آن جبهه می‌شود، خاطرنشان کرد: قوی‌ترین تحلیل‌گران سیاسی و نظامی می‌گفتند سوریه و عراق بیش از شش ماه نمی‌توانند در برابر داعش مقاومت کنند اما به لطف تدابیر رهبر انقلاب و حضور مستشاری رزمندگان ایرانی و بخصوص حاج قاسم سلیمانی این نقشه آنان با شکست مواجه شد.

سردار عراقی افزود: لانه‌های عنکبوتی تروریست‌ها یکی پس از دیگری به هم خواهد ریخت البته به شرطی که ما دینداری و پایداری برای ارزش‌ها را حفظ کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس