کد خبر 748379
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
پیروانی

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: به بازی‌های دوستانه نیاز داریم، متاسفانه تا این لحظه نتوانستیم همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش مشرق، امیرحسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از دیدار دوستانه تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: از آقای گل‌محمدی تشکر می‌کنم. ما به بازی‌های دوستانه نیاز داریم. متاسفانه تا این لحظه نتوانستیم همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: این نتیجه می‌توانست حتی برعکس هم رقم بخورد. به تیم تراکتورسازی هم تبریک می‌گویم، آنها هم خیلی خوب بازی کردند ما از این بازی فیلمبرداری کردیم و فردا صبح نخستین کاری که انجام می‌دهیم تماشای فیلم دیدار دوستانه ما مقابل تراکتورسازی است. در بازی‌‌های دوستانه برد و باخت زیاد مهم نیست و هر دو تیم هم بیشتر به دنبال پوشش نقاط ضعف و قوت‌شان هستند. تیم تراکتورسازی هم از این بازی فیلمبرداری کردند و قطعاً آنها هم از این بازی درس خواهند گرفت.

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که تیم امید چه برنامه‌ای برای آینده دارد گفت: در جلسه‌ای که چند وقت پیش برگزار شد، کمیته فنی تصمیم گرفت که در مسابقات پیش رویی که داریم با تیم زیر 20 سال به میدان برویم. این قطعاً کار سختی است چون شما می‌دانید که در تیم‌های پایه حتی یک سال هم می‌تواند تاثیر زیادی در عملکرد‌تان بگذارد. بازیکنان ما در این مسابقات قرار است 4 سال از رقبای خودشان کوچکتر باشند. به همین خاطر ممکن است در این راه به مشکلات بر بخوریم اما این یک تصمیم شجاعانه‌ای بود که گرفته شد. این بازیکنان در آینده می‌توانند در عین جوانی صاحب تجربه زیادی باشند و مطمئناً مدعی اصلی صعود به المپیک به حساب بیایند.

پیروانی به تمجید از عملکرد فدراسیون فوتبال پرداخت و خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال یک کشتی است که خوب حرکت می‌کند و ناخدای موفقی هم دارد، ما الان در رده امید و جوانان کار دشواری داریم چون همه بازیکنان در این رده با کیفیت هستند. پیش از جام جهانی 17 بازیکن ما لیگ برتری بودند و حالا همه بازیکنان‌مان در لیگ برتر توپ می‌زنند. این موضوع کار ما را برای آینده هم از طرف انتخاب بازیکنان سخت می‌کند و هم این که گاهی اوقات باشگاه‌های لیگ برتری بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید قرار نمی‌دهند. ما از این دو جهت ممکن است در آینده به مشکل بر بخوریم. البته ما می‌توانیم یک تیم دوم درست کنیم تا اگر تیم‌های باشگاهی هم بازیکنان‌شان را به ما ندهند بتوانیم از این بازیکنان استفاده بکنیم، ایران کوه استعداد است و ما اگر تیم دوم و سوم داشته باشیم دیگر به مشکل بر نخواهیم خورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس