سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در بین اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح وجود دارد باید در این رشته وضعیت بهتری داشته باشیم.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر در جمع اعضای مجمع تیراندازی اظهار داشت: به دادگر که امروز بار سنگین ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت تبریک می‌گویم. تا این لحظه بحث رقابت بوده و از الان باید رفاقت جایگزین رقابت باشد. علاوه بر رئیس فدراسیون سایر کاندیدادها علاقه مند و دغدغه رشد تیراندازی را دارند. پسندیده است که دادگر در این مسیر از توان و انرژی این دوستان استفاده کنند. حضور آنها می‌تواند حرکت تیراندازی را در مسیر عالی فراهم کند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم تیراندازی از اختلافات و درگیری‌ها جدا شود و در مسیر اصلی باشد. با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در بین اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح وجود دارد  باید در این رشته وضعیت بهتری داشته باشیم. تک ستاره‌هایی را در این سال‌ها داشتیم ولی از 45 مدال المپیک حتی یک برنز نگرفتیم. با جدا شدن تیراندازی از فضای اختلاف و کشمش و فرصت باقیمانده تا جاکارتا و المپیک 2020 در این رشته هم مدال المپیک بگیریم و در بازی‌های آسیایی بدرخشیم. انتظار مطالبه ویژه‌ای از تیراندازی در بعد همگانی و قهرمانی وجود دارد.

سلطانی‌فر گفت: انشاالله با نگاه رو به جلو و فارغ از کشمش‌های گذشته پیش برویم و اهداف مورد نظر دنبال شود. رسیدگی به بخش بانوان با توجه به اینکه مشکلی برای حضور بانوان در سطح بین المللی ندارد، یکی از مهم ترین نکات و برنامه‌ها باید باشد. توجه به پیشکسوتان به خصوص در تیراندازی باید مورد توجه باشند و با تدابیر لازم در رشد این رشته توجه شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس