کد خبر 747695
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
اشتری

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه وضعیت امنیتی کشور خیلی خوب است و هیچ مشکلی نداریم، از دستگیری‌های هوشمندانه در مرزها و شهرهای کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه اجلاس کارگروه عملیاتی پروژه کالکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره پیشتاز مبارزه و مقابله با تروریسم بوده و در همین راستا امروز نیز میزبان اجلاس کارگروه عملیات پروژه کالکان است. 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که این اجلاس دو روز ادامه خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد که این نشست دستاورد خوبی داشته و بتوانند همه کشورها با عزم راسخ، قاطعانه و صادقانه در مقابله با تروریسم اقدامات لازم را داشته باشند. 

عالیترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت امنیتی کشور، اعلام کرد: به‌حمدالله وضعیت امنیتی کشور خیلی خوب است و با هوشیاری مردم و دستگاه‌های نظامی و امنیتی، امروز هیچ مشکلی نداریم و امیدواریم در آینده نیز هیچ مسئله‌ای نداشته باشیم. 

سردار اشتری در خصوص دستگیری‌ها گفت: هم در مرزها و هم در شهرها، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی،‌ دستگیری‌های هوشمندانه داشته و امیدواریم گروه‌های تروریستی از این اقدامات سریع و صریح ناجا و نیروهای امنیتی ایران درس عبرت بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس