کد خبر 746996
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کی روش و اسدی

کی روش بیانه دیگری در پی اتفاقات اخیر صادر کرده است.

به گزارش مشرق، انتشار بیانیه ای از سوی کی روش طی روزهای اخیر بر علیه علیرضا اسدی حواشی زیادی را به دنبال داشته است. اتفاقی که در پی آن محمدرضا ساکت در فدارسیون فوتبال جانشین اسدی شد. با این حال کارلوس کی روش با انتشار بیانیه ای جدید در خصوص اتفاقات اخیر توضیحاتی ارائه کرده است.کی روش در این بیانیه نوشته است:

به دنبال اتفاقات و رخدادهای اخیر می خواهم به طور شفاف اعلام کنم تصمیمات آقای تاج چه از زمان کاندید شدن و چه در زمان انتخاب شدن از روی رهبری شخص وی بوده است. وی شخصیت و اراده خود را در راس فدارسیون فوتبال نشان داده است. در نتیجه هرگونه سوال در خصوص قدرت رهبری ایشان ناعادلانه است

به عنوان سرمربی تیم ملی وظیفه من این است که همیشه توان خودم را برای بهبود و توسعه تیم ملی تحت نظر اقای تاج به کار گیرم. این چیزی است که در گذشته، حال و آینده اتفاق خواهد افتاد. 

تحت رهبری اقای تاج ما توانستیم تیم ملی را به روسیه برسانیم. همچنین اطمینان دارم با همان تصمیمات، اتحاد، هماهنگی و نظم و انضباط ما می توانیم بهترین دوره آماده سازی را داشته باشیم و همچنین قادر به انجام و اجرای برنامه های جدید برای توسعه فوتبال خواهیم بود.

پیش به سوی آینده.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر گاوچرون از کومور IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    2 0
    آفرین کیروش تو قدرت مدیریت اصفهان رو میفهمی ای اروپایی ... کاری به حسودانی چون مشرق چغندرمغز نداشته باش /// هر جا مدیریت دست ایالت اصفهان افتاد کار درست پیش رفت مثل کاهش تورم از 40 به زیر 10 توسط وزیر اقتصاد و قدرت دیپلماسی توسط ظریف. اصفهان یه لول و سر و گردن بالاتر از سایر ایران و طبعا آماج حسادتها و تنگ نظری ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس