کد خبر 746960
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
اسدی

علیرضا اسدی در حالی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال کنار رفته که این برکناری غیرقانونی بوده است.

به گزارش مشرق، صبح امروز (شنبه) اعلام شد که محمدرضا ساکت جانشین علیرضا اسدی شده و از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرپرست دبیرکلی انتخاب شده است، اما این موضوع که آیا اسدی استعفا کرده یا برکنار شده، اعلام نشد.

حتی در خبر سایت رسمی فدراسیون نیز اشاره‌ای به استعفای اسدی نشده است. ناصر فریاد شیران از نزدیکان علیرضا اسدی که به‌عنوان بازرس کانون مربیان نیز فعالیت می‌کند، در این باره  گفت: من عصر امروز (شنبه) با اسدی صحبت کردم و وی تأکید کرد که به‌هیچ عنوان از سمت خود استعفا نکرده است. هیچ استعفای کتبی چه از طریق فکس، ایمیل، نامه و سایر وسایل ارتباطات جمعی از اسدی موجود نیست و من به کسی که برگه استعفای اسدی را بیاورد، 100 میلیون تومان می‌دهم!

 طبق اساس‌نامه فدراسیون فوتبال، در صورتی که دبیرکل فدراسیون فوتبال استعفا نکند، باید جلسه هیئت رئیسه فدراسیون تشکیل و بحث برکناری دبیرکل در آن مطرح شود. در صورت تصویب این موضوع در هیئت رئیسه، دبیرکل جای خود را به فرد دیگری می‌دهد.

با توجه به اظهارات یکی از دوستان نزدیک به دبیرکل پیشین، اسدی از سمت خود استعفا نکرده و جلسه هیئت رئیسه هم برای بررسی این موضوع تشکیل نشده است. این بدان معناست که حضور ساکت به‌عنوان سرپرست دبیرکلی، خلاف قانون است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس