تیراندازی

باتوجه به اینکه وزارت ورزش زمان انتخابات تیراندازی را ۲۰ تیر ماه اعلام کرده اما احتمال به تاخیر افتادن و یا لغو انتخابات از سوی دیوان عدالت اداری وجود دارد.

به گزارش مشرق، بعد از رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال انتخابات تیراندازی، سیدمهدی هاشمی از ریاست این فدراسیون کنار رفت و مبینی سرپرستی را بر عهده گرفت. بعد از این اتفاقات مهدی هاشمی درخواست بررسی حکم دیوان را داد که یک ماه پیش دادگاه از وی، دادگر و نماینده وزارت ورزش درخواست کرد تا نظرات خود را مطرح کند.

با توجه به اینکه حکمی که قرار است صادر شود باید مراحل طولانی طی کند، مهدی هاشمی از دیوان عدالت اداری درخواست کرد تا دستور موقتی را صادر کند مبنی بر اینکه انتخابات فدراسیون تیراندازی که قرار است 20 تیر ماه برگزار شود به تعویق بیفتد. البته هنوز مشخص نیست دیوان عدالت چنین حکمی را تا زمان انتخابات صادر خواهد کرد یا خیر اما چنانچه این حکم بعد از انتخابات صادر شود، انتخابات باطل خواهد شد. 

 فدراسیون جهانی تیراندازی حدود یک ماه پیش برای اجلاس سالانه خود اعلام کرد مهدی هاشمی را به عنوان رئیس و نواب نوری را به عنوان دبیر فدراسیون می‌شناسد. بنابراین از حضور مبینی به عنوان سرپرست در این نشست جلوگیری کرد.

فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی المپیک خواستار گزارش در این باره شده است که کمیته ملی المپیک نیز اعلام کرده موضوع در دست بررسی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس