کد خبر 746782
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
مهرداد مردانی

فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان گفت: همه رقیبانی که مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی بودند را شکست دادم و از این موضوع خوشحالم.

به گزارش مشرق، مهرداد مردانی فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم در خصوص مسابقات انتخابی و قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها اظهار داشت: خیلی مسابقات خوبی بود و سطح بالایی داشت و رقیبی نبود که در این مسابقات نباشد، من تمام زحمتم را کشیدم و همه رقیبانی که مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی بودند را شکست دادم و از این موضوع خوشحالم.

وی افزود: امیدوارم که بتوانم همین روند را در مسابقات جهانی هم داشته باشم، البته تجربه آنچنانی نداشتم ولی در تورنمنت‌ها و مسابقاتی که حضور پیدا کردم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و این اولین تجربه مسابقات جهانی من است.

فرنگی‌کار 59 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند ادامه‌دهنده راه حمید سوریان و حسن رنگرز در وزن 59 کیلوگرم که یکی از پرمدال‌ترین اوزان کشتی فرنگی است، باشد و باز هم کشورمان را صاحب مدال طلا کند، گفت:  من سعی می‌کنم همین روند را ادامه دهم و تیم کشتی فرنگی کشورمان را صاحب مدال خوشرنگ طلا کنم، البته رقبای خیلی خوبی دارم و روی آنها کار کردم، در این چند وقت فیلم‌های آنها را بررسی کردم تا ببینم نحوه کشتی گرفتن‌شان چطور است. 

مردانی خاطرنشان کرد: من تابع تصمیمات کادرفنی هستم، اینجا آمدم اول شدم و اگر کادرفنی جای دیگری را صلاح بدانند و کشتی بگیرم انجام می‌دهم، سامان عبدولی هم با توجه به اینکه وزنش بالا رفته بعید می‌دانم به این وزن برگردد، اما در نهایت من تابع تصمیمات کادرفنی هستم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس