کد خبر 745680
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
پرچم جمهوری آذربایجان

علی حسن اف، دستیار ارشد رییس جمهوری آذربایجان و ا… شکور پاشازاده، رییس اداره مسلمانان قفقاز تاکید کردند مسجد قدیمی حاج جواد در باکو برخلاف نظر الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان و بطور خودسرانه تخریب

 به گزارش مشرق به نقل از  سایت خبری ویرتوالاز جمهوری آذربایجان، علی حسن اف گفت: براساس دستور الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان، تخریب مسجد حاج جواد در منطقه «سوتسکی» باکو متوقف و کمیسیون ویژه ای مامور بررسی آن شده بود و کمیسیون نیز پس از بررسی، به این نتیجه رسیده بود که تخریب این مسجد غیرقابل اجتناب است. اما، تخریب مسجد حاج جواد به پس از ساخت مسجدی دیگر موکول شده بود.


علی حسن اف افزود ابراهیم مهدی اف، رییس اجرایی منطقه «یاسامال» باکو بطور خودسرانه و پیش از ساخت مسجد جدید، دستور تخریب مسجد حاج جواد را صادر کرده است و وی به همین علت از این مقام برکنار شد.


همچنین به گزارش پایگاه اینترنتی اسلام – آذری، ا… شکور پاشازاده، رییس اداره مسلمانان قفقاز گفت در مراسم افطار با الهام علی اف، رییس جمهوری، تخریب نشدن مسجد حاج جواد را اعلام کرده بودم، اما این مسجد بودن هیچ گونه هماهنگی تخریب شده است.


خبرگزاری ترند نیز با انتشار عکس هایی از مسجد دیگری که به ازای مسجد حاج جواد احداث می شود، گزارش داد این مسجد به سرعت در حال ساخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
    9 4
    برگردونید اران و شروان رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس