کد خبر 745379
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
سقوط کودک

غفلت والدین، باعث سقوط مرگبار دختر 4 ساله از پنجره طبقه چهارم مجتمع مسکونی در کرمان شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی، سرهنگ علی کشاورزی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر وقوع یک مورد مرگ مشکوک در شهر کرمان، مأموران انتظامی کلانتری 17 این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل و طی اظهارات یکی از شاهدان مشخص شد، دختر بچه چهار ساله از پنجره طبقه چهارم مجتمع مسکونی به داخل پارکینگ سقوط کرده و قبل از حضور ماموران انتظامی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شفا منتقل شده است.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه ماموران انتظامی به منظور پیگیری موضوع به بیمارستان اعزام شدند تصریح کرد: با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد که کودک چهار ساله در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
وی گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که والدین این کودک زمانی که وی خواب بوده، خانه را به مقصد محل کار خود ترک می کنند.
وی در پایان بی احتیاطی و سهل انگاری والدین را علت اصلی فوت این دختر بچه چهار ساله اعلام کرد و از مردم خواست جوانب احتیاط را هنگام ترک خانه و تنها گذاشتن کودکان در منزل و مناطق مشابه رعایت کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • pariii IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    4 0
    والدین دهه ی 90بهتراین نمی شن
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    4 0
    بچه 4ساله رو تنها میذارن خونه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس