کد خبر 744293
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
شمخانی

شمخانی گفت: توان بومی موشکی ایران مطابق بانیاز خودبرای ایجاد قدرت بازدارندگی سال‌هاست که در عرصه افزایش دقت، برد و قدرت در حال توسعه است و امروز یکی از پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

 به گزارش مشرق، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاحیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در مشهد در پاسخ به سؤالی درباره آزادسازی موصل گفت: مردم عراق ثابت کردند امنیت خریدنی نیست و به جای اعتماد به قدرت‌های خارجی با اتکا به خود و بسیج مردمی شکل گرفته بر اساس فتوای مرجعیت به این پیروزی دست یافتند.

وی افزود: امروز عراق به برکت بسیج مردمی دارای سازمان دفاعی ثابت و مستحکم در برابر تهدیدات حال و آینده است.

دریابان شمخانی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص پیام پاسخ موشکی ایران به داعش عنوان کرد: توان بومی موشکی ایران مطابق با نیاز خود برای ایجاد قدرت بازدارندگی سال‌هاست که در عرصه افزایش دقت، برد و قدرت در حال توسعه است و امروز یکی از پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    1 1
    محدود شدن برد موشکهای ایران به 2000 کیلومتر اشتباه عجیبی هست الان برد بمب های هوا به زمین اعراب و موشک های کروز و بالستیک رقبای منطقه ای ما به سه هزار تا پنج هزار کیلومتر رسیده هنوز میگیم 2000!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس