کواکبیان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا چه زمانی رئیس دولت اصلاحات باید فهرست‌های ما را تائید کند؟ باید به‌جای فردگرایی به سمت حزب‌گرایی حرکت کنیم.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان صبح امروز در نشست با اعضای دفتر حزب مردم‌سالاری در نیشابور اظهار داشت: هر زمان‌که در دفتر حزب مردم‌سالاری برای مردم کار کنید عبادت است، این گفته از فرمایشات شهید بهشتی برداشت می‌شود.

دبیر حزب مردم‌سالاری تصریح کرد: برخی می‌گویند کابینه باید جوان باشد ولی چون حزب نداریم این کار به‌سختی ممکن است، از دیگر نتایج عدم وجود احزاب این است که برخی آقایان در انتخاب لیست یک رأی و یک حزب نیز یک رای دارد و این جای تأسف است.

کواکبیان اظهار داشت: نتیجه این مشکلات این می‌شود که همه از لیست تهران ناراحت هستند و با همکاری می‌شد لیست بهتری بست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا چه زمانی رئیس دولت اصلاحات باید فهرست‌های ما را تائید کند؟ باید به‌جای فردگرایی به سمت حزب‌گرایی حرکت کنیم.

وی با انتقاد به روند گسترش احزاب در کشور تأکید کرد: چرا در شهر 500 هزار نفری نیشابور فقط 70 عضو رسمی باید در حزب مردم‌سالاری عضو باشد؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی هیچ اقدامی در انتخابات نکرده‌اند و امروز به دنبال سهم‌خواهی هستند، این‌ها همان مدیران دوزیست هستند.

کواکبیان خاطرنشان کرد: پیش از انتخابات ریاست جمهوری طی دیداری که با سفیر انگلستان داشتم گفتم که ما در فامیل مشکلاتی داریم ولی دموکراسی را بهتر از شما اجرا می‌کنیم.

وی تأکید کرد: هنوز بعد از 40 سال تعریف رجل سیاسی در کشور ما مشخص نیست، به من گفتند اگر 6 کاندیدا برای ریاست جمهوری انتخاب شوند، شما نیستید ولی اگر 8 نفر انتخاب شد، شما هستید، یعنی بر اساس تعداد صندلی‌های صداوسیما کاندیدای ریاست جمهوری مشخص می‌شود، مجلس شورای اسلامی ما یک نفر هم رجل سیاسی ندارد.

دبیر حزب مردم‌سالاری بیان داشت: تعریف رجل سیاسی هر 4 سال، به سال‌های بعد می‌افتد و این روند تا 40 سال آینده نیز به طول خواهد انجامید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاران کاسپین بیان داشت: ما نمی‌توانیم در مبحث مؤسسات مالی مستقیم سؤال کنیم چون فقط وزرا و رئیس‌جمهور در حیطه اختیارات ما هستند و نمی‌توانیم از رئیس بانک مرکزی چنین سؤالی را مطرح کنیم.

کواکبیان گفت: این‌که سؤال از رئیس‌جمهور مطرح شود جایگاهی ندارد، رئیس‌جمهور در این موضوعات دخالتی ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سيد حسين IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    7 1
    هرچه بگندد نمكش ميزنند واي به روزي كه بگندد نمك
  • ناشناس IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    10 0
    ازخاتمی احمق تر ندارید که نظر بدهد
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    4 0
    حسن فریدون از خاتمی هاتو دارد پس هر سازی فریدون بزند خاتمی نه نمی گوید
  • یک اطلاعاتی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    2 1
    واحدهای خاتمی پاس شده.وهمینی است که بود ، هرچه دورتر باشه عزیز تره. نظام همین را میخواد
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    19 0
    بیچاره محمود را بدبخت کردند اما با روحانی کسی کاری ندارند
  • شکوری راد IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    9 0
    آقای کواکبیان آیا شما خود از سهم خواهان نبوده و نیستید .؟
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    7 0
    چطور زمان دولت اقای احمدی نژاد اگر خری در کوره راهی عرعر می کرد اقای احمدی نژاد باید بابتش جواب می داد اما حالا در مورد پولهای مردم در کاسپین و ثامن الحجج و ... می گویید سؤال از رئیس‌جمهور جایگاهی ندارد و رئیس‌جمهور در این موضوعات دخالتی ندارد؟ کور خوانده اید ... خودتی!!
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    4 0
    حرفای کواکبیان زمان احمدی نژاد و روحانی را با هم مقایسه کنید ببینید چقدر این آدم....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس