کد خبر 744070
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
منصوریان

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که منصوریان امسال کار سخت‌تری نسبت به فصل گذشته دارد.

به گزارش مشرق،مهدی امیرآبادی درباره عملکرد استقلال در نقل‌وانتقالاتی تابستانی، اظهار داشت: خدا را شکر استقلال امسال عملکرد خوبی در نقل‌وانتقالات داشت. آقای افتخاری بازیکنان محبوب هواداران و مدنظر منصوریان را جذب کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم کار منصوریان نسبت به سال گذشته سخت‌تر شده، چون سال گذشته بازیکنان استقلال جوان بودند و تا خودشان را با شرایط تیم وفق می‌دادند، زمان زیادی صرف می‌شد. بازیکنانی که امسال به استقلال آمده‌اند، نفراتی هستند که پیش از این در این تیم حضور داشتند. منصوریان اگر امسال نتیجه نگیرد، دیگر نمی‌تواند بگوید که تیمم جوان بود و بازیکنانم باید جا بیفتند. به همین خاطر فکر می‌کنم کار منصوریان امسال واقعاً سخت است، چون هوادار از همان اول فصل قهرمانی می‌خواهد.

بازیکن پیشین استقلال با اشاره به احتمال بروز برخی حواشی در این تیم، خاطرنشان کرد: حاشیه همیشه در استقلال و پرسپولیس وجود دارد، اما اینجا خانه جباری و منتظری است. آنها بازیکنان با اخلاقی هستند که پیش از این هم در استقلال حاشیه خاصی نداشتند. منصوریان تجربه زیادی دارد و می‌داند که چطور باید تیمش را کنترل کند.

امیر‌آبادی با اشاره به رقم بالای انتقال داریوش شجاعیان به استقلال، خاطرنشان کرد: من بخیل نیستم. چه شجاعیان و چه هر بازیکن دیگری هر چقدر که می‌گیرد، نوش جانش، اما آنها باید در استقلال بدرخشند. مثل سال قبل نباشد که یک بازیکن با هزار «به‌به‌وچه‌چه» به استقلال می‌آید، اما نمی‌تواند بازی کند. بازیکنان باید بدانند که اینجا استقلال است و شرایطش با بقیه تیم‌ها فرق می‌کند. شما شاید در تیم خودت ستاره باشی، اما در استقلال باید بین 25 ستاره، ستاره شوی که این خیلی سخت است. شما در استقلال باید کهکشانی باشی تا در ترکیب قرار بگیری. این بازیکنانی که با این قیمت به استقلال می‌آیند، باید جواب بدهند، چون اگر این اتفاق رخ ندهد، هم بازیکن نابود می‌شود و هم باشگاه استقلال.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس