کد خبر 743727
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
وزنه برداری

با توجه به شرایط موجود در تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان به نظر می‌رسد مربیگری این تیم شورایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، قرار است عصر امروز شورای عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری تشکیل جلسه داده و درخصوص استعفای سجاد انوشیروانی از هدایت تیم ملی بزرگسالان تصمیم‌گیری کند؛ جلسه‌ای که شاید از همین حالا بتوان حدس زد که چه خروجی خواهد داشت.

با توجه به اصرار سجاد انوشیروانی بر زیر نظر داشتن تمرینات تمام ملی‌پوشان بعید به نظر می‌رسد وی راضی به بازگشت شود.

از طرفی شنیده می‌شود داوود باقری، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری طی تماسی که با انوشیرانی داشته از او خواسته که با پادرمیانی او راضی به بازگشت دوباره به تیم ملی شود که با پاسخ منفی وی مواجه شده است و انوشیروانی بر مواضع قبلی خود پافشاری و تاکید کرده تنها در صورتی حاضر به بازگشت است که شروط او محقق شود.

از سوی دیگر تعدادی از مربیان وزنه‌برداری و قهرمانان این رشته از انوشیروانی درخواست کرده‌اند که از تصمیم خود منصرف شده و به تیم ملی بازگردد که بازهم پاسخ منفی داده است.

با توجه به شرایط موجود در تیم ملی بزرگسالان گزینه‌هایی متعددی برای جانشینی انوشیروانی مطرح شدند که از آن جمله می‌توان به محمدحسین برخواه اشاره کرد، اما با توجه به نتایج خوبی که این مربی در تیم‌های نوجوانان و جوانان کسب کرده و از سوی دیگر شرایط نابسامان در تیم ملی بزرگسالان وی به هیچ عنوان دوست ندارد قربانی بعدی این تیم باشد و ترجیح می‌دهد فعلا در همان رده‌های پایه کار را دنبال کند تا او نیز به مهره‌ای سوخته تبدیل نشود.

در هر حال با توجه به اخباری که از گوشه و کنار شورای فنی به گوش می‌رسد به نظر می‌رسد باید شاهد حضور شورایی از مربیان در رأس تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان باشیم. به هر حال نفراتی مانند سلیمی و مرادی حاضر نیستند زیر نظر هر مربی‌ای کار کنند به همین دلیل شنیده می‌شود شاید امروز با تصمیم شورای فنی ترکیبی از مربیان باتجربه و سازنده و قهرمانان سابق وزنه‌برداری هدایت تیم ملی بزرگسالان را برای حضور در مسابقات جهانی عهده‌دار شوند تا پس از آن در فرصتی مناسب برای هدایت این تیم تصمیمی مناسب اتخاذ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس