کد خبر 741921
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
علی مرادی

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در اولین جلسه شورای فنی موضوع استعفای انوشیروانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت

به گزارش مشرق، علی مرادی درخصوص استعفای سجاد انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: صبح امروز، انوشیروانی با من تماس گرفت و اعلام کرد که قصد استعفا دارد. از وی خواستم که اگر درخواستی دارد آن را مکتوب اعلام کند. اعلام استعفایش قبل از اینکه آن را به صورت مکتوب در اختیار فدراسیون قرار دهد، زیبنده نبود.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام مواردی که وی خواسته بود در دست بررسی بود و این چند روزه درگیر مسابقات قهرمانی جوانان در ژاپن بودیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: انوشیروانی قبل از المپیک به کادرفنی اضافه شد و برای ایشان طوری برنامه ریزی شده بود که تا مدت‌ها از ظرفیت وی استفاده کنیم. در اولین جلسه شورای فنی موضوع استعفای انوشیروانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است جلسه شورای فنی برگزار شود، گفت: بعد از اینکه انوشیروانی استعفای کتبی‌اش را به فدراسیون ارائه کرد؛ جلسه شورای فنی برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس