کد خبر 741844
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
دوناروما

رسانه‌های ایتالیایی از احتمال قطع همکاری دروازه‌بان جوان تیم فوتبال میلان با مدیر برنامه‌هایش خبر دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، جان‌لوئیجی دوناروما ممکن است به دلیل دیدگاه‌های متفاوتی که اعضای خانواده‌اش با مینو رایولا، مدیر برنامه‌هایش دارند به همکاری‌اش با وی خاتمه بدهد. این دروازه‌بان 18 ساله اخیراً پیشنهاد میلان برای تمدید قراردادش به ازای هر فصل 5 میلیون یورو را رد کرده و رایولا در ادامه تاکتیک‌های تهدیدآمیز و قلدربازی سران باشگاه میلان برای حفظ جان‌لوئیجی را مورد انتقاد قرار داد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان برای متقاعد کردن دوناروما برای ماندن در سن‌سیرو شخصاً به ملاقات خانواده دروازه‌بان تیمش رفته، موضوعی که باعث خشم رایولا شده است. او هم پسرعموی خود یعنی انزو رایولا را که عضوی از آژانس نقل و انتقالات وی است را امروز برای دیدار با دوناروما به لهستان فرستاده، جایی که این دروازه‌بان به همراه تیم زیر 21 سال ایتالیا خود را آماده رویارویی با آلمان در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا می‌کند. انزو رایولا قرار است به دوناروما بگوید که خبر جدیدی از میلان نیست و او را برای پیوستن به رئال مادرید ترغیب کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اگر اختلاف بین خانواده دوناروما و مدیر برنامه‌های او ادامه داشته باشد، احتمال قطع همکاری دروازه‌بان ملی‌پوش روسونری و رایولا افزایش پیدا خواهد کرد و دروازه‌بان میلان به دنبال مدیر برنامه جدیدی خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس