ماه عسل

مشارکت مردمی در برنامه «ماه عسل» باعث شد تا مبلغ 17 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری شود.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - احسان علیخانی تهیه کننده و مجری «ماه عسل» در ابتدای برنامه شب گذشته و در حضور جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: امسال با خیلی از نهادها و مراکز دانشگاهی و غیره حرف زدیم، یکی از این نهادها هم سازمان زندان‌ها بود که می‌توانست خیلی ما را کمک کند و به همین خطر با آقای آذری گفتگو کردیم و پس از آن با جهانگیر صحبت کردیم و در دو سه جلسه درباره سوژه‌هایی که می‌خواستیم داشته باشیم حرف زدیم و بعد لا به لای آنها به زندانیانی رسیدیم که سالهاست به خاطر بدهی مالی در زندان هستند و این برای من خیلی جالب بود و در نهایت درباره‌اش صحبت کردیم و به این طرح رسیدیم و حالا که با محبت دریائی شما مواجه شدیم. 

رییس سازمان زندان‌ها نیز در بخشی از برنامه «ماه عسل» گفت: آیت‌الله آملی لاریجانی امروز و در تایید اقدام مشترک «ماه عسل» و سازمان زندان‌ها برای آزادی زندانیان عمد واجد شرایط آزادی مبلغ ٢٠ میلیون تومان برای این امر اختصاص دادند. همچنین وزیر دادگستری نیز مبلغ ١٠ میلیون تومان به این امر اختصاص داد. رییس کمیته امداد هم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص داد.

رییس سازمان زندانها  پیش بینی کرد که با ۱۷ میلیارد تومان کمکهای مردم در این برنامه بیش از یک هزار زندانی فاقد سابقه از زندانها آزاد شوند.

وی گفت: اقدامات مردم نشان دهنده اعتماد آنها به نظام است و مشارکت مردم در حقیقت مهر تاییدی بر فعالیتهای مثبت به نظام است.

پرویز فتاح رییس کمیته امداد نیز با حضور در برنامه «ماه عسل» درباره طرح محسنین گفت: حمایت ٥١٠ هزار نفر و شرکت در طرح محسنین باعث شد که برخی خانواده‌ها چند حامی داشته باشند به جای یکی. آدمها از وقتی وارد این فضا می‌شوند و تکفل عزیزان را به عهده می‌گیرند می‌گویند زندگی‌مان از این رو به آن رو شده است و این حال خوب به واسطه محسنین به وجود آمده است.

فتاح در پایان برنامه با سجده شکری که به جا آورد خدا را برای این اتفاق و همدلی بزرگ مردمی که در برنامه «ماه عسل» اتفاق افتاد شکر کرد. 

‏‎‏‎‏‎‏

تنها با گذشت کمتر از دو هفته از اعلام أولیه کمپین آزادی زندانیان توسط احسان علیخانی، حجم کمک‌های مردمی به این اندازه رسیده است و در طرح محسنین آمار خیره کننده حضور موجب رخداد این اتفاق بزرگی ملی در زمینه سرپرستی مالی کودکان فقیر شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
    2 0
    خداروشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس