کد خبر 741434
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
بذرپاش

نماینده سابق مجلس گفت: اتفاق دیروز کار ناپسندی بود که هیچ کس از آن دفاع نمی کند اما ببینید چه کار بدی است علیه یک رئیس جمهور منتخب اینگونه رفتار شود.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس با اشاره به حاشیه سازی عده ای علیه رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اتفاق دیروز کار ناپسندی بود که هیچ کس از آن دفاع نمی کند اما ببینید چه کار بدی است علیه یک رئیس جمهور منتخب اینگونه رفتار شود.

وی افزود: در سال ۸۸ شماها نه علیه رئیس جمهور وقت بلکه علیه کل نظام اینگونه رفتار کردید. کسانی که در پی پیراهن عثمان درست کردن هستند، آن موقع یا در صف شعار دهندگان بودند یا آن ها را تشویق می کردند یا ساکت بودند و در دل خوشحالی می کردند.

بذرپاش ادامه داد: رفتار اعضای دولت و توئیت های بیش از حدشان نشان از یک نگرانی می دهد؛ نگران این جمله آقای روحانی که گفته بود: بعضی در انتخابات «گیوه بر نکشیدند»؛ حالا می خواهند جبران کنند تا در دولت بعد جزء کنار گذاشته شدگان نباشند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همین باره تصریح کرد: راستی در انتخابات، آقای روحانی کل ۳۸ سال نظام را زیر سوال برد و توهین کرد؛ آن موقع به نظرم توئیتر فیلتر بود که این ها گیوه شان را برنکشیده بودند تا از کشور و نظام مظلومشان دفاع کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس