دیرالزور.jpg

نیروهای مقاومت درصدد هستند همزمان با پیشروی از شرق شهر تدمر به سمت استان دیرالزور، از محور جنوب استان حمص به سمت گذرگاه البوکمال پیشروی کنند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از مرزهای مشترک عراق و سوریه حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت از شب گذشته عملیات جدیدی را به سمت گذرگاه « البوکمال» در شرق استان دیرالزور آغاز کردند.

این عملیات پس از تثبیت مواضع نیروهای جبهه مقاومت در جنوب استان حمص و مرزهای مشترک در حال انجام است و پس از درگیری های سنگین چند ساعته، خطوط دفاعی تروریست ها شکسته شده است.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های شدید وارد مناطق اشغالی شده اند و تاکنون توانسته اند مناطق « وادی اللویزیه، اراضی الوشاش، وادی الوعر و سد الوعر»را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

**برای مشاهده جزییات بیشتر و اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

در جریان درگیری ها  ۷۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شده اند. در این محور نیروهای جبهه مقاومت با پیشروی ۳۰ کیلومتری به مرزهای اداری استان دیرالزور رسیدند.

به گزارش مشرق، در حال حاضر فاصله نیروهای جبهه مقاومت تا گذرگاه مرزی و راهبردی « البوکمال» ۹۰ کیلومتر است. نیروهای مقاومت درصدد هستند همزمان با پیشروی از شرق شهر تدمر به سمت استان دیرالزور، از محور جنوب استان حمص به سمت گذرگاه البوکمال پیشروی کنند و با دور زدن تروریست ها، عملیات پاکسازی و شکست حصر شهر دیرالزور را ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس