کد خبر 740440
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
سردار اشتری

فرمانده ناجا به تمهیدات نیرو در خصوص مراسم روز قدس و عید فطر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت این دو مراسم، با آمادگی صد در صدی حضور داشته و تأمین امنیت آن را بر عهده دارد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا، اظهار داشت: به مناسبت ماه رمضان از خانواده این عزیزان خصوصا پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا دعوت شد که هدف از این برنامه تجلیل از شهدا و خانواده معظم این عزیزان است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: یکی از دلایل عمده موفقیت ما، روحیه جهادی و آمادگی همکاران است و انصافا خون شهدای مظلوم ناجا موجب برکت ، سربلندی و پیشرفت نیروی انتظامی شده؛ هر چه داریم از شهدا است و موفقیت امروز ما از ایثارگری شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم و معزز این عزیزان است.

وی خاطر نشان کرد: در این دیدار قصد داشتیم ضمن تشکر و تقدیر از زحمات این عزیزان، به آنها بگوییم در حد بضاعت خود به یاد شهدا و خانواده آنان هستیم.

سردار اشتری بیان کرد: به شهدا افتخار می‌کنیم و اگر رشادت‌های آنان نبود قطعا چنین امنیتی را در کشور شاهد نبودیم؛ بایستی خاطرات و رشادت‌های شهدا را در بین کارکنان این نیرو زنده نگه داریم و روحیه جهادی و شهادت را در مجموعه نیروی انتظامی ارتقاء دهیم.

فرمانده ناجا در ادامه به تمهیدات نیرو در خصوص مراسم روز قدس و عید فطر اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت این دو مراسم، با آمادگی صد در صدی حضور داشته و تأمین امنیت آن را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: پیش بینی‌های لازم برای نظم و امنیت روز قدس در نظر گرفته شده به گونه‌ای که همکارانم آمادگی کامل دارند تا از ساعاتی قبل از مراسم در محل‌های تعیین شده حضور داشته و اقدامات امنیتی – انتظامی و ترافیکی را انجام دهند.

سردار اشتری گفت: ان‌شاء‌الله امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ضمن حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، همکاری لازم را با خدمتگزاران خود داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس