کد خبر 739994
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
آب و هوا

در ۳ روز آینده در استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در مناطقی از نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات خراسان شمالی، گیلان و شمال آذربایجان غربی افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر رشد ابر و بارش پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان دور از انتظار نیست. 

روز پنج‌شنبه به سبب نفوذ جریانات شمالی در مناطق شمالی آذربایجان غربی و شرقی و سواحل غربی خزر کاهش نسبی دما، ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. 

در سه روز آینده در استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد و در همین مدت، خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج است. 

آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ضمن آنکه روز پنج‌شنبه همین شرایط در تهران حاکم است و اواخر وقت، پیش‌بینی وزش باد شدید وجود دارد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 39 و 25 درجه خواهد بود. 

روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 7 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 25 خردادماه امسال 209.2 میلی‌متر ثبت شد، بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 229.3 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری 91.3 درصد بارش سال گذشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس