کد خبر 738504
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
منصوریان

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان به من لطف دارد ولی هنوز در مورد مسائل کلی با هم صحبت نکردیم، امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که گامی بلند برای موفقیت استقلال برداریم.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در خصوص اینکه منصوریان اعلام کرده روی نام او برای مربیگری امید استقلال به جمع‌بندی رسیده است، گفت: حقیقت این است که همه به من تبریک می‌گویند اما خودم هنوز اطلاعی ندارم. صحبت کوچکی با منصوریان انجام دادم و او هم لطف کرده و اعلام کرده است. حالا باید جلسه بگذاریم تا در مورد مسائل کلی به جمع‌بندی برسیم. هنوز مفصل صحبت نکرده‌ایم ولی من از منصوریان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم برای موفقیت استقلال گامی بلند برداریم. 

وی در خصوص اینکه ظاهرا منصوریان تصمیم دارد مثل کی‌روش تیم‌های آکادمی را زیر نظر بگیرد، گفت: اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب است چون جوانان انگیزه پیدا می‌کنند و سیستم خوبی برقرار می‌شود. از طرفی هم بازیکن حاشیه امنیت پیدا می‌کند و برای باشگاه هم خوب است. شاید گفتن این جمله خوب نباشد اما اینگونه کار کردن تیم‌های آکادمی را از حالت بی در و پیکری درمی‌آورد.

نوازی که یکی از بازیکنان استقلال محسوب می‌شد در خصوص جدایی کاوه رضایی و حرف و حدیث‌های بعد از آن گفت: من فکر می‌کنم کاوه رضایی همه مسائل را بررسی کرده و چنین تصمیمی گرفته است. او یک بازیکن آزاد بود و به نظرم باشگاه در این زمینه کوتاهی کرد. آنها باید با کاوه رضایی قبل از فصل صحبت می‌کردند که به یک باره او از استقلال نرود. به اعتقاد من حالا باید برای کاوه رضایی آرزوی موفقیت کرد و هر چقدر فوتبالیست‌های ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس نروند بهتر است. وقتی بازیکن به لیگ اروپا می‌رود طبعا از لحاظ کیفی شرایط خوبی پیدا می‌کنند ولی در مجموع این گونه رفتن‌ها با این شرایط با توجه به اینکه هواداران ما احساسی هستند ناراحتی به وجود می‌آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس