کد خبر 736805
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مرزبانی

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تروریست‌ها مزدوران استکبار هستند و فرقی نمی‌کند متعلق به کدام زمان باشند.

 به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در همایش مرزداران و مرزنشینان که با حضور جمعی از ائمه جماعات و  مسئولان استان کرمانشاه در شهرستان پاوه برگزار شد، اظهارداشت: مرزنشینان در همه دوران‌ها همواره مرزدارانی با صلابت بوده‌اند.

وی افزود: مردم غیور و سلحشور کرد کرمانشاه در طول تاریخ، ایثارگری و وفاداری خود را به انقلاب و ایران اسلامی به اثبات رساندند و مرزنشینان در اصل صاحب مرزهای ایران اسلامی هستند.

سردار رضایی ادامه داد: تروریست‌ها مزدوران استکبار هستند و فرقی نمی‌کند متعلق به کدام زمان باشند، اول انقلاب یا زمان کنونی.

وی تصریح کرد: کشورهای همسایه به وحدت موجود در ایران اسلامی حسادت دارند لذا وظیفه داریم وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف را تقویت کنیم، در این صورت است که دشمن توانایی غلبه و شکست ما را ندارد.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه به ارتباط مؤثر مرزبانان و مرزنشینان، تقویت حراست مرزها، بازنگری طرح‌ها، افزایش ارتباط با مردم و مرزنشینان، تعامل سازنده با مرزنشینان و همکاری‌های همه جانبه بین مرزداران و مرزنشینان، تعامل و همکاری با مرزبانان کشورهای مقابل به منظور تبادل اطلاعاتی و مقابله جدی با گروهک‌های تروریستی تأکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس