کد خبر 736696
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
لیبرمن نمایه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شبکه الجزیره را به پروپاگاندای آلمان نازی تشبیه و به حمایت از ایران متهم کرد.

 به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادعایی عجیب و متناقض شبکه «الجزیره» متعلق به کشور قطر را به «پروپاگاندای نازی‌ها» تشبیه و به حمایت از ایران متهم کرد.

لیبرمن روز دوشنبه طی نشستی در پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» گفت: «منافع برخی کشورهای عربی با منافع اسرائیل همپوشانی دارد که شامل مشکل با الجزیره هم می‌شود. الجزیره یک رسانه و ژورنالیسم نیست. این یک ماشین فتنه‌انگیزی است. »

به نوشته وبگاه شبکه «آی۲۴ نیوز» وی همچنین افزود: «آن (الجزیره) یک پروپاگاندای خالص از بدترین نوعش است، از نوع آلمان نازی یا شوروی سابق. »

در حالی که الجزیره یکی از رسانه‌های اصلی عربی در حمله به جمهوری اسلامی و محور مقاومت در منطقه است اما وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی است این شبکه اکنون مشغول حمایت از تهران است.

لیبرمن که هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای ادعایش نداشت، گفت: «من سال‌ها الجزیره را دنبال می‌کنم...شما هیچ خبری را علیه ایران نمی‌بینید! »

وی پیشتر نیز با استقبال از قطع روابط کشورهای عربی با قطر، آن را یک فرصت برای اسرائیل برشمرد.

کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین صبح امروز(دوشنبه) در بیانیه‌های جداگانه قطع روابط دیپلماتیک خود را با قطر اعلام و این کشور را به حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس