کد خبر 736305
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
رضا یزدانی

رضا یزدانی بازیگر فیلم «تیک آف» که بیشتر به عنوان خواننده شناخته می‌شود٬ معتقد است آنچه در تهران در جریان حملات تروریستی رخ داد٬ بیش از هر چیز موجب اتحاد بیشتر مردم با یکدیگر می‌شود.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی که به عنوان خواننده طرفداران بسیاری دارد٬ در این سال‌ها به عنوان بازیگر در فیلم‌هایی نیز نقش‌آفرینی کرده است٬ از جمله «تهران٬ طهران»٬ «بوی گندم» و حالا «تیک آف» ساخته احسان عبدی‌پور.

رضا یزدانی بازیگر فیلم «تیک آف» درباره حضور در سینما به عنوان بازیگر گفت: «پیش از آنکه به عنوان بازیگر در فیلم «تیک آف» مقابل دوربین بروم٬ حضورم در سینما در مقام خواننده بود. البته شروع این حضورها به فیلم «حکم» ساخته مسعود کیمیایی بازمی‌گردد.»

او ادامه داد: «تجربه خوبی را در سینما به دست آورده‌ام و تقریبا با تمام کارگردانان بزرگ سینمای ایران کار کرده‌ام. شروع فعالیت سینمایی من به عنوان بازیگر با فیلم «تهران٬ طهران» بود که البته نقش کوتاهی را در آن فیلم داشتم. وظیفه اصلی من در آن فیلم مربوط به موسیقی بود. اما در فیلم «تیک آف» شرایط برای من کاملا متفاوت بود  و به عنوان بازیگر این فیلم حضور پیدا کردم.»

یزدانی درباره اینکه چطور پیشنهاد بازی «تیک آف» را پذیرفت٬ گفت: «قطعا حضور خانم کرامتی و بسیاری از دوستان دیگر باعث شد تا در این فیلم حاضر شوم.»

بازیگر فیلم «تیک آف» درباره این فیلم گفت: «قصد ندارم از خودم و کسانی که در این فیلم حضور داشتند تعریف کنم . اما فیلم «تیک آف» را دوست دارم و به نظرم فیلم خوبی از آب در آمده است. همه چیز در این فیلم  دیده می‌شود. موسیقی، درام و هیجان را به خوبی در این فیلم می‌توان دید. بیبننده می‌تواند از این فیلم لذت ببرد. برایم عجیب بود که چرا این فیلم در جشنواره دو سال قبل حضور نداشت و پذیرفته نشد.»

رضا یزدانی در مورد همراهی با بازیگران و کارگردان فیلم «تیک آف» نیز گفت: «مصطفی زمانی در جریان حضور من در فیلم «تیک آف» نکات مهمی را گوشزد کرد. احسان عبدی‌پور نیز کمک زیادی کرد. سکانس ما در کشتی بسیار سخت بود. ساعت‌های زیادی روی دیالوگ و نوع لهجه من در فیلم کار شد.»

او همچنین در دیدگاه خود را در مورد بازیگری گفت: «بازی و بازیگری در نوع خود یک حرفه دشوار است. واقعیت این است که انتخاب نقش و شکل ارائه آن در فیلم بسیار مهم و حائز اهمیت است.»

بازیگر فیلم «تیک‌آف» همچنین در مورد اتفاقات تروریستی هفته گذشته در تهران گفت: «به عنوان یک خواننده این ادعا را دارم که بیشتر کارهای من در چند سال‌های اخیر ملی، وطنی بوده است. اما در مورد حملات تروریستی به تهران باید گفت که چنین اتفاق‌هایی باعث می‌شود٬ مردم بیش از بیش با هم متحد باشند و این نکته مثبتی است. مردم همبستگی قابل قبولی دارند. این اتفاقات هیچ تاثیری روی مردم ایران نمی گذارد.»

منبع : سینما سینما

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ماباهمیم IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    3 1
    لعنت به تروریستهای داعش پ ک ک پژاک القاعده !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس