کد خبر 735771
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
دیوار ساختمان مجلس بعد از تیراندازی های دیروز

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس گفت: بخشی از آثار حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی به عنوان یادمان شهدای ترور، دست نخورده، حفظ می‌شود.

 به گزارش مشرق، مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بخشی از آثار حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی به عنوان یادمان شهدای ترور، دست نخورده، حفظ می‌شود.

وی افزود: به همت معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی، در کمتر از ۴۸ ساعت، ساختمان دفاتر نمایندگان که در حمله تروریستی هفته گذشته داعش به شدت آسیب دیده بود، کاملا بازسازی شد و صبح یکشنبه، همراه با آغاز اولین جلسه علنی مجلس بعد از حادثه تروریستی، دفاتر کار نمایندگان آماده بهره‌برداری شد.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با بیان  اینکه ملت ایران سال‌هاست قربانی تروریسم بوده است گفت: بخشی از آثار حمله تروریست‌ها در مجلس به همان صورت حفظ می‌شود و به یادمانی از جنایت تروریست‌ها در مرکز مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس افزود: تصاویر شهدای مظلوم‌ ترور، مقابل این یادمان نصب شده است و میهمانان داخلی و خارجی مجلس و مراجعین مردمی نمایندگان، ‌از این بخش بازدید خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس