لیالی قدر

ویژه برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در لیالی قدر در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  ویژه برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در لیالی قدر اعلام شد که بر اساس آن این آستان سه شب به همراه قاریان و سخنرانان مطرح کشورمان میزبان شب‌زنده‌داران است.

برپایه این گزارش، ویژه برنامه‌های لیالی نورانی قدر در شب‌های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان از ساعت 21:45 تا 2 بامداد در مصلی بزرگ ری برگزار می‌شود.

تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشورمان محمد برخورداری در شب اول، محمدحسن موحدی در شب دوم و مجتبی محمدبیگی در شب سوم از جمله این برنامه‌ها است.

قرائت دعای جوشن کبیر توسط غلام‌رضازاده، زین‌العابدین فرد، باقری و محمدپور و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همچون؛ عباس حیدرزاده‌، در شب 19، مجتبی باقری در شب 21 و حامد رضوان‌فر در شب 23 ماه مبارک رمضان از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی محسوب می‌شود.

همچنین مراسم سخنرانی و احیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در شب 19 ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری در شب 21 ماه مبارک رمضان و آیت‌الله سید احمد خاتمی در شب 23 ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

درب‌های حرم مطهر در طول ماه مبارک رمضان، جهت استفاده هرچه بیشتر روزه داران و زائران از فیوضات معنوی این ماه سراسر نورانی یکسره تا صبح باز است و برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم همه روزه از شبکه پنج سیما و پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به نشانی www.abdulazim.com به صورت مستقیم پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس