کد خبر 732541
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
بادامچیان

قائم ‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در این انقلاب افرادی مانند عمارها، یاسرها و سمیه‌ها هستند که می توانند کار کنند و این کشور جای ابوموسی اشعری‌ها نیست.

به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان عصر امروز در جمع یادگاران قیام 15 خرداد ورامین اظهار کرد: 15 خرداد یک حادثه تاریخی گذشته و یا شورش کوتاه‌مدت نیست، بلکه جریان تاریخی ارزشمندی است که امام(ره) بعد از انقلاب 16 مورد تأمل‌برانگیز در مورد این روز می‌گویند که برای هیچ روز دیگری مطرح نکرده‌اند.

وی افزود: اینکه وقتی رژیم‌ شاهنشاهی از بین رفته است و باز هم ‌امام خمینی(ره) می‌فرمایند «موافقین و مخالفین 15 خرداد را بشناسید»، نشان از آن دارد که این نوع قیام‌‌ها در طول تاریخ بوده و خواهد بود.

قائم ‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: قیام‌هایی مانند 15 خرداد از زمان امام علی(ع) تا به امروز بوده است و می‌توانیم بگوییم این قیام‌ها به دلیل تقابل جریان حق و باطل است.

بادامچیان اضافه کرد: در آن روزگار، سیاست صحیح امام و ملتی که تبعیت عظیمی از امام‌ راحل داشتند، باید بررسی شود.

وی ادامه داد: بعد از 54 سال هنوز از آن جریان در حال درس گرفتن هستیم و این نشان از مستمر بودن آن قیام عظیم دارد که برکاتش هنوز هم برای ما ارسال می‌شود.

قائم ‌مقام حزب موتلفه اسلامی تشریح کرد: اگر یک ‌ملت بیدار و هوشیار باشد، حکومت‌های استکباری در بین ‌این ‌ملت به جایی نخواهند رسید.

بادامچیان ادامه داد: فرهنگی که باعث شد مردم عزادار امام‌حسین(ع) برای حمایت از ولی فقیه قیام کنند و آنقدر این حرکت قدرتمند بود که مأموران ستمشاهی حتی وقتی مسلح هم بودند نتوانستند در مقابل این افراد ایستادگی کنند.

وی مطرح کرد: این فرهنگ باعث شد که مردم به جای در خدمت طاغوت بودن در خدمت انقلاب باشند و کار به جایی رسید که افرادی حتی از بیمارستان‌های شاهنشاهی دارو برای مردم می‌آوردند.

قائم ‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: کاسبان و دکترهای زمان شاهنشاهی نیز با واسطه‌های این انقلاب ارتباط لازم را گرفته و اعتمادهایی به وجود آمد که نتیجه آن خدمت‌رسانی به عموم مردم قیام کننده شد.

بادامچیان تشریح کرد: اگر با همان فرهنگ، قدرت و ایمان جلو برویم هیچ قدرتی حتی با قوی‌ترین سلاح‌ها نمی‌تواند جلوی این فرهنگ غنی را بگیرد.

وی افزود: در این راه شهدایی می‌دهیم و با افتخار نیز شهید می‌شویم، چراکه در نهایت نیز رستگار خواهیم شد.

قائم ‌مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: قیام‌کنندگان در 15 خرداد 42 شعار«یا مرگ یا امام» را  سر دادند، در حالی که این شعار برخاسته از عمق اعتقادات و انقلاب بوده است.

بادامچیان متذکر شد: هنر امام این بود که از اول نهضت تا هنگام سفر به مقام رفیع الهی، برای دنیا کار نکردند و برای رضای خدا کار می‌کردند.

وی یادآور شد: امروز نیز شاهد هستیم که رهبر فعلی ما نیز همینگونه هستند و هیچکس نمی‌تواند بگوید که ایشان برای دنیا اقدامی کرده‌اند.

قائم ‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: در 38 سال گذشته شاهد این هستیم که خط ارزشی داریم و افرادی می‌توانند با قدرت در این نظام کار کنند که بتوانند دقیقاً در همین خط فعالیت کنند.

بادامچیان بیان کرد: در این انقلاب افرادی مانند عمارها، یاسرها و سمیه‌ها هستند که می‌توانند کار کنند و این کشور جای ابوموسی اشعری‌ها نیست.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) از سال 41 به صورت تمام مردمی قیام خود را آغاز کرد و به دنبال هیچ حزب و گروهی نبود.

* اداره نظام بر عهده مردم است

بادامچیان تصریح کرد: مسأله برای همگان ثابت شد و همه مردم نیز به دلیل همین خلوص نیت با او همگام و همقدم‌ شدند و امام راحل نیز با حرکت مردمی، ایمانی و اسلامی اقدام دشمنان اسلام را خنثی می‌کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی فرهنگی دارد که نه با فرهنگ غرب و نه با فرهنگ شرق و نه لیبرالیسم همخوانی نداشته و فرهنگش به صورت خاص است، تا جایی که امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) اعلام‌ می‌کنند که بیایید رأی بدهید.

قائم ‌مقام حزب موتلفه اسلامی تبیین کرد: در نظام‌ جمهوری اسلامی ‌ولایی، اداره نظام ‌بر عهده اکثریت مردم است و افراد خودشان پای صندوق‌های رأی می‌آیند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ؟؟؟؟؟ IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    5 4
    درود بر ايران اسلامي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس