مجید حسینی

نام مدافع استقلال در لیست سپاهان برای فصل آینده قرار ندارد.

به گزارش مشرق، این روزها که بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران داغ است بسیاری از بازیکنان داخلی و حتی خارجی با نام برخی تیم‌ها بازارگرمی می‌کنند تا بتوانند قیمت خود را افزایش داده تا با مبلغ بیشتری در پیش فصل به هدف خود برسند.


برهمین اساس چند روزی است از پیشنهاد باشگاه سپاهان به مجید حسینی، مدافع استقلال اخباری به گوش می‌رسد و این در حالی است که اصلا نام این بازیکن جوان در فهرست کرانچار برای فصل آینده سپاهان قرار ندارد.



مرتضی رمضانی مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان اصفهان در این خصوص به فارس گفت: به هیچ وجه نام مجید حسینی در لیست کرانچار برای فصل جدید لیگ برتر قرار ندارد و از طرف سپاهان نه با این بازیکن و نه با مدیر برنامه های او صحبت و مذاکره ای شده است.


وی ادامه داد: متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که برخی رسانه‌ها و حتی بازیکنان متعددی با نام سپاهان بازارگرمی می کنند و به نوعی قصد دارند با این کار و آوردن نام تیم اصفهانی قیمت ها را بالا ببرند و قراردادشان را افزایش دهند. این در حالی است که بسیاری از آنها در لیست ورودی سپاهان برای فصل آینده نیستند و از آنها خواهش می‌کنم با نام سپاهان بازارگرمی نکنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس