کد خبر 731909
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
والیبال

لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: نبود موسوی و محمودی کار را برای تیم ملی ایران سخت می‌کند زیرا فاصله میان جایگزینان و آنها زیاد است.

به گزارش مشرق، فرهاد ظریف در خصوص آغاز دیدارهای لیگ جهانی و نبود موسوی و محمودی، دو بازیکن اصلی تیم ملی والیبال اظهار کرد: متاسفانه تیم ملی دو یار اصلی خود را در اختیار ندارد، موسوی که مصدومیت گریبانگیرش شده و محمودی هم که شرایط خاص خودش را دارد. باید بپذیریم که اکثر فشار روی معروف، موسوی و محمودی بود و این سه بازیکن بودند که فشار زیادی را در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف متحمل می‌شدند.

وی در خصوص جایگزینان این دو بازیکن در تیم ملی و نتایج احتمالی تیم والیبال کشورمان گفت: به هر حال باید بپذیریم که کار برای تیم ملی کشورمان سخت شده‌است. در کل دنیا شما یک معروف، محمودی و موسوی را می‌توانید پیدا کنید. باید بپذیریم که فاصله میان یارهای جایگزین با این سه بازیکن زیاد است و این موضوع ما را دچار مشکل می‌کند.

فرهاد ظریف در خصوص کولاکویچ، سرمربی تیم ملی و اینکه آیا می‌تواند یادآور دوران طلایی ولاسکو باشد، افزود: تابحال با این مربی کار نکرده‌ام و شناختی از وی ندارم. امیدوارم بتواند در ایران موفق باشد اما نمی‌توان هیچ مربی را با دیگری مقایسه کرد. کولاکویچ هم قطعا با ولاسکو قابل مقایسه نخواهدبود. 

لیبروی سابق تیم ملی در خصوص تیم فصل بعدش نیز خاطرنشان کرد: همچنان با بانک سرمایه قرارداد دارم و با این تیم در مسابقات سوپرلیگ حضور خواهم‌یافت.

ظریف در پاسخ به اینکه مشکلات مالی برخی از تیم‌ها چقدر در افت سوپرلیگ کشورمان تاثیر داشته، گفت: متاسفانه هرفصل با تیم‌هایی روبه‌رو هستیم که با عدم پرداخت مطالبات بازیکنان با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند و در نهایت حتی به انحلال می‌رسند. سازمان لیگ باید در برابر تیم‌هایی که از توان مالی مناسبی برخوردار نیستند، بایستد و مانع از حضور این تیم‌ها در سوپرلیگ شود. زندگی بازیکن از همین راه می‌گذرد و واقعا درست نیست که حتی بازیکنی در تیم شهرستانی از جیب خرج کند و در نهایت حتی به قسط اول مطالباتش هم نرسد! این مسائل قطعا روی فکر بازیکن تاثیر می‌گذارد، تمرکز را از وی می‌گیرد و در نهایت سبب می‌شود که سوپرلیگ والیبال کشورمان افت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس