کد خبر 730204
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کولاکوویچ

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: بولتن هفته نخست لیگ جهانی در ایتالیا به دستمان رسیده است و سرمربی تیم ملی ایران نسبت به شرایط تمرینی ایران در ایتالیا اعتراض کرده است.

به گزارش مشرق، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 28 خردادماه با حضور 12 تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، امریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.

هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی سه کشور ایتالیا، صربستان و روسیه برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال ایران در شهر پیزارو ایتالیا به مصاف تیم‌های ایتالیا، برزیل و لهستان می‌رود.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بولتن مسابقات ایتالیا به دستمان رسیده است، گفت: تمامی اطلاعات شامل هتل محل اسکان، مسیر پروازی، سالن تمرین، زمان مسابقات و تمرین و … در این بولتن قید شده است.

امیر خوش خبر تصریح کرد: شرایط تمرینی تیم ایران از نظر زمانی برگزاری مورد تایید ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال قرار نگرفت و نسبت به آن اعتراض کردیم. حتی در این برنامه برای روز پنج‌شنبه 11 خردادماه تمرینی برای تیم ایران برنامه‌ریزی نشده است.

وی درباره تعداد بازیکنان اعزامی به هفته نخست لیگ جهانی گفت: تیم ایران با 14 بازیکن راهی ایتالیا می‌شود و 14 بازیکن انتخاب شدند، اما به دلیل احتمال مصدومیت در تمرینات، فهرست اعزامی پس از آخرین تمرین تیم ایران در تهران اعلام می‌شود.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره برنامه تمرین تیم ملی در دو روز آینده نیز گفت: تا کنون دو جلسه تمرین در سالن 12 هزار نفری داشتیم و دو جلسه تمرین توپی دیگر امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) خواهیم داشت؛ البته یک جلسه تمرین بدنسازی نیز امروز در سالن فدراسیون والیبال خواهیم داشت.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس